Особливості замовлення послуг таксі за допомогою дистанційних засобів зв\’язку
96. Організація надання послуг з перевезення на таксі та
легковим автомобілем на замовлення за попереднім замовленням за
допомогою дистанційних засобів зв\’язку здійснюється суб\’єктами
господарювання, які надають інформаційно-диспетчерські послуги
(далі – суб\’єкт господарювання), уклали відповідні договори з
автомобільними перевізниками, автомобільними самозайнятими
перевізниками.
{ Пункт 96 в редакції Постанови КМ N 983 ( 983-2009-п ) від
09.09.2009 }
97. Замовлення за допомогою дистанційних засобів зв\’язку
здійснюється шляхом укладення договору між суб\’єктом
господарювання та особою, що замовляє перевезення.
98. У разі замовлення послуги таксі необхідно визначити:
1) час і місце (адреса) подачі транспортного засобу;
2) кінцевий пункт маршруту (за бажанням замовника послуги);
3) час доставки у кінцевий пункт (за бажанням замовника
послуги);
4) контактний телефон замовника послуги;
5) вартість послуги з перевезення (за бажанням замовника
послуги);
6) інші основні характеристики обслуговування (за погодженням
сторін).
Суб\’єкт господарювання, який надає інформаційно-диспетчерські
послуги, уточнює час, необхідний для здійснення перевезення, та
час подачі транспортного засобу з урахуванням особливостей
дорожньо-транспортної ситуації (погодні умови, період доби,
можливі ускладнення під час виконання замовлення).
99. Перед укладенням договору суб\’єкт господарювання повинен
повідомити замовникові послуг (на його вимогу) про:
1) своє найменування та місцезнаходження;
2) адресу та номер телефону, за якими приймаються претензії
щодо неналежного рівня обслуговування;
3) основні характеристики послуги (час подачі транспортного
засобу, модель, номерний знак тощо);
4) ціну послуги та/або тариф на проїзд, включаючи плату за
подачу транспортного засобу, умови оплати послуги;
5) порядок розірвання договору.
{ Пункт 99 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 983
( 983-2009-п ) від 09.09.2009 }
100. Параметри обслуговування та подана інформація (на
паперовому або електронному носії) заносяться в журнал реєстрації,
форма та порядок ведення якого затверджуються Мінінфраструктури.
{ Пункт 100 в редакції Постанови КМ N 983 ( 983-2009-п ) від
09.09.2009 }
Журнал реєстрації повинен зберігатися протягом одного року.
101. У разі укладення договору про замовлення послуги таксі
за допомогою дистанційних засобів зв\’язку суб\’єкт господарювання
відповідає за виконання його умов та надання достовірної і
своєчасної інформації про послугу.
102. Про порушення умов договору, що призвело до неможливості
надання або отримання послуги таксі в обумовлений строк, суб\’єкт
господарювання, замовник послуг повідомляє в обов\’язковому порядку
іншій стороні.
103. Якщо замовлення послуги перевезення на таксі прийнято не
пізніше ніж за 30 хвилин до визначеного часу його виконання і
суб\’єкт господарювання не має можливості забезпечити виконання
замовлення, він зобов\’язаний попередити про це замовника послуги
не пізніше ніж за 30 хвилин до визначеного часу подачі
транспортного засобу, а в разі, коли час від прийняття замовлення
до його виконання становить менш як 30 хвилин, – негайно.