Про затвердження Правил користування трамваєм і тролейбусом у містах України

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
будівництва, архітектури
та житлово-комунального
господарства України
09.10.2006 N 329
 
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
6 грудня 2006 р.
за N 1274/13148
 
ПРАВИЛА
користування трамваєм і тролейбусом у містах України
 
1. Загальні положення
 
     1.1. Ці Правила визначають порядок проїзду і його оплати, права та обов\’язки пасажирів, а також взаємовідносини перевізників і пасажирів під час надання транспортних послуг.
 
     1.2. Правила обов\’язкові для виконання усіма працівниками підприємств міського електротранспорту незалежно від форм власності (далі – підприємства), які надають послуги з перевезення пасажирів та їх багажу трамваями, тролейбусами, а також пасажирами.
 
2. Терміни та їх визначення
 
     У цих Правилах терміни вживаються в такому значенні:
     багаж – речі, упаковані для перевезення предмети, розміром більше 60 х 40 х 20 см або вагою понад 30 кг, а також довгомірні предмети завдовжки більше 150 см та діаметром понад 10 см (крім лиж), які перевозяться пасажиром;
     ручна поклажа – речі, упаковані для перевезення предмети, розміром до 60 х 40 х 20 см або вагою до 30 кг, а також довгомірні предмети завдовжки до 150 см та діаметром до 10 см, які перевозяться пасажиром;
     диспетчер – особа, яка регулює рух транспорту чи роботу підприємства;
     кондуктор – особа, яка збирає плату за проїзд у трамваї, тролейбусі, та видає разовий квиток або здійснює продаж абонементних талонів пасажирові, перевіряє наявність документів на право проїзду;
     контролер – особа, яка здійснює контроль за оплатою проїзду пасажира і провезення багажу;
     рейс – рух трамвая, тролейбуса від початкової до кінцевої зупинки маршруту;
     розклад руху – графік (таблиця), що містить відомості про час, місце, послідовність виконання рейсу.
     Інші терміни, що використовуються у цих Правилах, уживаються у значенні, установленому статтею 1 Закону України \”Про міський електричний транспорт\” ( 1914-15 ) та пунктом 5 Правил надання послуг міським електричним транспортом, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2004 року N 1735 ( 1735-2004-п ).
 
3. Порядок проїзду і його оплати
 
     3.1. Витяги з Правил у частині прав, обов\’язків та відповідальності пасажирів і працівників перевізника, які безпосередньо контактують з пасажирами, місцезнаходження та телефони підприємств, а також інша візуальна інформація, визначена підпунктом 3.3.5.7 Правил експлуатації трамвая та тролейбуса, затверджених наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 10 грудня 1996 року N 103, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 6 березня 1997 року за N 66/1870 (далі – Правила експлуатації трамвая та тролейбуса), повинні розміщуватись у салонах трамвая (тролейбуса) на видному та зручному для пасажирів місці.
 
     3.2. Право на проїзд у трамваї, тролейбусі надає придбаний разовий квиток, закомпостований абонементний талон, проїзний квиток тривалого користування, картка або інше посвідчення, що дає право на пільговий проїзд згідно з чинним законодавством.
     Оплата вартості проїзду та перевезення багажу здійснюється незалежно від відстані проїзду та ваги багажу згідно з установленим тарифом.
     Закомпостований абонементний талон або разовий квиток дає право на одну поїздку в межах кінцевих зупинок маршруту в одному напрямку.
     Абонементні талони, разові та тривалого користування проїзні квитки дають право на проїзд у відповідному рухомому складі лише в тому місті, де вони придбані.
     Проїзний квиток тривалого користування та посвідчення, що дає право на пільговий проїзд у трамваї, тролейбусі, не дають права на безоплатне провезення багажу.
     Пільгові проїзні квитки тривалого користування (студентські, учнівські тощо) дають право на проїзд тільки за наявності в пасажира студентського (учнівського) квитка.
 
     3.3. Тарифи на транспортні послуги встановлюються відповідно до чинного законодавства.
 
     3.4. Інформаційне забезпечення пасажирів повинно здійснюватись українською та/або іншою мовою з дотриманням вимог законодавства про мови.
 
     3.5. Спірні питання, які виникають між працівниками підприємств і пасажирами в рухомому складі, вирішуються на місці або адміністрацією підприємства згідно з підпорядкованістю. У разі непогодження пасажира з рішенням адміністрації підприємства пасажир може звернутися до відповідних структурних підрозділів, органів місцевого самоврядування, органів державної влади, зокрема до територіальних органів Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, а також до суду в установленому порядку.

Cхожі записи

Без категорії

admin

Architect PhD Oleg Prokopenko, Kyiv in Ukraine, +38 063 6087812

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *