ПОРЯДОК передачі житлового комплексу або його частини з балансу на баланс

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2002 р. N 1521
 
ПОРЯДОК передачі житлового комплексу або його частини з балансу на баланс
 
     1. Цей Порядок регулює процедуру передачі житлового комплексу на баланс об\’єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі – об\’єднання), а також житлового комплексу або його частини на баланс іншої юридичної особи, статут якої передбачає можливість провадження такої діяльності, з балансу колишнього балансоутримувача.
 
     2. Загальні збори об\’єднання вирішують питання про:
 
     прийняття житлового комплексу на баланс об\’єднання;
 
     залишення житлового комплексу або його частини на балансі попереднього балансоутримувача (за умови укладення з ним відповідного договору);
 
     передачу житлового комплексу або його частини на баланс іншої юридичної особи, статут якої передбачає можливість провадження такої діяльності, та укладення з цією юридичною особою відповідного договору.
 
     3. Для приймання-передачі житлового комплексу або його частини з балансу на баланс утворюється відповідна комісія.
 
     У разі прийняття рішення про передачу житлового комплексу на баланс об\’єднання утворюється комісія у складі представників попереднього балансоутримувача та об\’єднання, а у разі прийняття рішення про передачу житлового комплексу або його частини на баланс іншої юридичної особи, статут якої передбачає можливість провадження такої діяльності, – у складі представників попереднього балансоутримувача, юридичної особи, на баланс якої передається майно, та об\’єднання.
 
     Комісію очолює представник приймаючої сторони.
 
     4. Комісія визначає технічний стан житлового комплексу або його частини відповідно до вимог законодавства та складає акт приймання-передачі згідно з додатком до цього Порядку.
 
     5. Передача житлового комплексу або його частини з балансу на баланс проводиться разом з планом земельної ділянки, технічним паспортом будинку та відповідною технічною документацією (інвентарна справа, акт прийняття в експлуатацію, плани зовнішніх мереж тощо) у двомісячний термін після надходження відповідного звернення від об\’єднання.
 
     У разі втрати план земельної ділянки, технічний паспорт будинку або технічна документація виготовляються чи відновлюються за рахунок підприємства, установи чи організації, з балансу яких передається житловий комплекс або його частина, протягом місяця після надходження відповідного звернення від об\’єднання.
 
     6. Кожній із сторін, що бере участь у прийманні-передачі, надається примірник акта приймання-передачі, підписаний членами комісії та затверджений керівництвом кожної сторони (підписи скріплюються печаткою).
 
     7. Датою передачі житлового комплексу або його частини з балансу на баланс є дата підписання акта приймання-передачі.

Без категорії

admin

Architect PhD Kyiv in Ukraine

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code