Правила розміщення малих архітектурних форм та зовнішньої реклами

Правила розміщення малих архітектурних форм та зовнішньої реклами
 
 
     26. Розміщення споруд малих архітектурних форм провадиться за дозволами, що видаються:
     в межах червоних ліній міських вулиць і доріг – відповідними місцевими виконавчими органами міських рад, а у мм. Києві та Севастополі міськими державними адміністраціями відповідно до підпункту 9.3 ДБН А 2.2-3-97 за погодженням з Державтоінспекцією, дорожньо-експлуатаційними та іншими заінтересованими організаціями; 
     в межах смуг відчуження автомобільних (позаміських) доріг відповідними дорожньо-експлуатаційними організаціями за погодженням з Державтоінспекцією.
     Порядок погодження з Державтоінспекцією розміщення малих архітектурних форм у межах червоних ліній, міських вулиць і доріг та смуг відчуження автомобільних (позаміських) доріг установлюється МВС за погодженням з власником автомобільних доріг, міських вулиць, Держпідприємництвом, Антимонопольним комітетом
 
     27. Малі архітектурні форми не повинні мати заглиблені в грунт фундаменти і не перевищувати за висотою 4 метрів.
 
     У населених пунктах малі архітектурні форми (крім кіосків для продажу проїзних квитків на зупинках громадського транспорту) розміщуються за межею тротуару, пішохідних доріжок, алей на відстані не менше ніж 1 метр, але не ближче ніж 5 метрів до проїзної частини доріг і вулиць. ( Абзац другий пункту 27 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1340 ( 1340-2004-п ) від 08.10.2004 )
 
     28. На вулицях і дорогах, де існуючі будинки, споруди та огорожа розміщені на відстані менше ніж 5 метрів від проїзної частини, розміщення малих архітектурних форм дозволяється в одну лінію з фасадами будівель, споруд або огорожі.
 
     Допускається розміщення малих архітектурних форм на тротуарах, ширина яких перевищує передбачену нормами ДБН 360-92 для вулиць відповідної категорії, за межами пішохідної зони на відстані від неї згідно з вимогами пункту 27 цих Правил. В охоронних зонах інженерних комунікацій дозволяється розміщувати малі архітектурні форми за обов\’язковим погодженням з організаціями, які експлуатують ці комунікації.
 
     29. Біля кожної малої архітектурної форми повинно бути зовнішнє штучне освітлення, а також впритул до неї покриття вдосконаленого типу завширшки (метрів): 
     з фасаду за всією його довжиною(не залежно від виду і конструкції споруди) – 2
     з боку вітрини і службового входу                  –   1
     з боку входу для покупців                          –   1,5.
     У разі розміщення малої архітектурної форми на відстані більше 2 метрів від тротуару до неї з тротуару повинна бути побудована пішохідна доріжка завширшки 1,5 метра.
     Біля кожної малої архітектурної форми їх власники встановлюють урну для сміття. 
     Якщо у разі зупинки транспортних засобів біля малої архітектурної форми, що розміщена ближче ніж 10 метрів від краю проїзної частини, виникає перешкода дорожньому руху, влаштовується заїзний \”карман\” для тимчасової зупинки не менш як 2 легкових автомобілів. 
 
     30. Інформаційно-сервісні, інформаційно-вказівні або інші дорожні знаки, не передбачені стандартами і технічними умовами, встановлюються в межах червоних ліній міських вулиць і доріг та смуг відчуження автомобільних (позаміських) доріг з дозволу Департаменту Державтоінспекції МВС.
 
     31. На період підготовки і проведення масових і офіційних заходів (свята, народні гуляння, фестивалі, спортивні змагання, з\’їзди, конференції, симпозіуми та ін.) на міських вулицях і дорогах допускається розміщувати над проїзною частиною засоби святкового оформлення та відповідну інформацію з дотриманням вимог цих Правил і забезпечення видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування.
 
     32. Лотки, столи, ємкості з напоями та інші пересувні елементи вуличної торгівлі розміщуються лише на тротуарах завширшки не менше 5 метрів за межею пішохідної частини.
     Товар і звільнена від нього тара повинні складуватися на тротуарі поруч із зазначеними пересувними елементами і за межами його пішохідної частини.
 
     33. Підключення малих архітектурних форм до інженерних мереж повинне здійснюватися з дотриманням умов і правил технічної експлуатації відповідних мереж і гарантувати безпеку користувачів дорожніх об\’єктів. 
 
     34. Забороняється користуватися малими архітектурними формами, а також пересувними елементами вуличної торгівлі, якщо їх власниками (користувачами) не забезпечено закрите стікання використаної ними води в підземні зливостоки.
 
     35. Забороняється розміщувати малі архітектурні форми: 
 
     біля фасадів адміністративних і культових будівель, безпосередньо біля пам\’ятників, фонтанів, клумб, оглядових і панорамних майданчиків, скульптурних та інших елементів оздоблення будинків і декоративного благоустрою території; 
     ближче ніж за 20 метрів до перехресть вулиць; 
     в охоронних зонах інженерних комунікацій;
     на зупинці громадського транспорту на відстані ближче ніж 20 метрів в обидва боки по тротуару від установленого дорожнього знака, що її позначає (крім малих архітектурних форм, зблокованих з кіосками для продажу проїзних квитків);
     на штучних спорудах (крім випадків, коли розміщення цих споруд передбачено проектом будівництва або реконструкції, погодженим та затвердженим в установленому порядку);
     ближче ніж за 100 метрів до залізничних переїздів.
 
     36. Під час розміщення малих архітектурних форм не допускається пошкодження або знищення зелених насаджень. 
 
     36-1. Розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах провадиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад у порядку, встановленому цими органами, згідно з типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затвердженими Кабінетом Міністрів України.
 
     36-2. Розміщення зовнішньої реклами у межах смуг відведення автомобільних доріг і залізничних переїздів провадиться за погодженням з органами державного управління автомобільними дорогами або їх власниками та Державтоінспекцією з дотриманням таких вимог: 
 
     необхідність дотримання техніки безпеки;
 
     забезпечення видимості на перехрестях, у напрямку руху транспортних засобів, бокової видимості, забезпечення видимості дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів, залізничних переїздів, зупинок громадського транспорту;
 
     заборона відтворення зображення дорожніх знаків;
 
     освітлення зовнішньої реклами не повинне засліплювати учасників дорожнього руху;
 
     фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;
 
     опори наземної зовнішньої реклами, розміщеної вздовж проїжджої частини доріг, повинні мати вертикальну дорожню розмітку, нанесену світлоповертальними матеріалами, заввишки до 2 метрів від поверхні землі;
 
     нижній край зовнішньої реклами, розміщеної над проїжджою частиною доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен бути на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття.
 
     Забороняється розташовувати рекламні засоби:
 
     на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;
 
     на висоті менше ніж 5 метрів від краю проїжджої частини.
 
     На вимогу власника території та об\’єкта або уповноваженого ним органу (особи) питання розміщення зовнішньої реклами погоджується з:
 
     Державтоінспекцією – у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів, залізничних переїздів та зупинок транспорту загального користування;
 
     відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об\’єктів природно-заповідного фонду – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам\’ятках історії та архітектури, в межах зон охорони таких пам\’яток і в межах об\’єктів природно-заповідного фонду;
 
     утримувачем інженерних комунікацій – у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій.
 
     Погодження питання розміщення зовнішньої реклами здійснюється зазначеними органами протягом п\’яти робочих днів після звернення розповсюджувача зовнішньої реклами.
 
     Перелік вимог щодо розміщення зовнішньої реклами, зазначених у цьому пункті, є вичерпним.
 
     36-3. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюються спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.
 
     Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.
 
     Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до законодавства.
 
     Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час їх розташування та експлуатації несе розповсюджувач реклами згідно із законодавством.

Без категорії

admin

Architect PhD Kyiv in Ukraine

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *