План і поздовжній профіль

План і поздовжній профіль

 

2.27 Нормативи проектування
плану та поздовжнього профілю вулиць і доріг залежно від їх категорій та
розрахункової швидкості руху необхідно приймати згідно з таблицею 2.8.

Таблиця
2.8

Розрахун­-

кова швидкість
руху,

км/год

 

 

Найбільший поздовжній
похил, %о

 

Найменша

відстань видимості у плані, м

Найменший радіус
кривих у плані, м

Мінімальний радіус вертикальних кривих, м

 

при алгебраїчній
різниці похилів поздовжнього профілю сполучних

ділянок, %о

опуклих

 

угнутих

120

40

175

600

7 і більше

10000

2000

100

50

140

400

10 і більше

6000

1500

80

60

100

250

10 і більше

4000

1000

70

65

75

200

10 і більше

3000

800

60

70

60

125

15 і більше

2500

600

50

80

55

100

15 і більше

1500

400

40

80

50

60

15 і більше

1000

300

30

80

45

30

15 і більше

600

200

Примітка 1. У всіх випадках, коли
це за умовами рельєфу є технічно можливим і економічно доцільним, при

визначенні
елементів плану та поздовжнього профілю слід приймати:

поздовжні похили, %о
не більше 30

відстань видимості у плані, м не
менше 250

радіуси кривих у плані, м – ” –
3000

радіуси вертикальних
кривих,м:

опуклих
– \” – 20000

угнутих – \” – 8000

довжини вертикальних
кривих, м:

опуклих
– \” – 300

угнутих
– \” – 100

Примітка 2. У важких умовах гірської місцевості на
ділянках протяжністю 500
м допускається збільшення

граничних поздовжніх похилів, але не більше ніж
на 10%о для вулиць і на
20%о – для доріг і

проїздів.

Примітка 3. У разі
алгебраїчної різниці похилів менше зазначеної у таблиці 2.8 сполучення
суміжних ділянок

здійснюється без використання вертикальних кривих.

 

 



Примітка 4. Найменша відстань видимості у плані (для
зупинки автомобіля) – відстань, що забезпечує видимість будь-яких предметів
заввишки 0,2 м
і більше з місця водія, який знаходиться у середині смуги руху.

Примітка
5.
Відстань видимості зустрічного автомобіля –
відстань, що забезпечує видимість будь-яких предметів заввишки 1,2 м від поверхні вулиці
(дороги) з місця водія за умови розташування точки зору (ока водія) на висоті
1,2 м
від поверхні проїзної частини. Відстань видимості зустрічного автомобіля у 2
рази більша відстані видимості в плані.

2.28 На під\’їздах до перехресть та примикань вулиць
і доріг, а також на ділянках з горизонтальними кривими менше 250 м слід зменшувати
найбільші поздовжні похили на 10 ‰, а з горизонтальними кривими менше 50 м в районах з частою
ожеледицею- на 20 ‰. Протяжність під\’їздів слід приймати не менше 50 м до стоп-лінії або початку
кривої з\’їзду.

Примітка. Найменшу відстань видимості
в плані у зоні перехресть вулиць і доріг у одному рівні слід визначати
побудовою трикутника видимості (додаток Г), в зоні якого не допускається
розміщувати будь-які будови, тимчасові споруди та зелені насадження заввишки
більше 1,2 м.

 

2.29 Поздовжні похили вулиць
і доріг залежно від типів дорожніх покриттів слід визначати за таб­лицею 2.9.

 

Таблиця
2.9

Дорожні
покриття

Похил, ‰

найменший (по лотках)

найбільший

винятковий

Удосконалені капітальні:

асфальтобетонні:

без поверхневої обробки

з поверхневою обробкою

цементобетонні

брущаті мостові

 

 

5(4)

5(4)

5(4)

5

 

 

50

70

60

80

 

 

60

80

80

90

Удосконалені
полегшені:

перехідні

з щебеню

 

5

5

 

70

80

 

80

90

Мостові з колотого та булижного каменю

5

100

110

Примітка 1. У дужках наведені значення для умов реконструкції

Примітка 2. Виняткові поздовжні
похили допускаються в гірських і в особливо складних

умовах при
відповідному обгрунтуванні.

Примітка 3. Найбільш допустимий
поздовжній похил на житлових вулицях – 80‰.

 

2.30 Для забезпечення плавності руху автомобілів, у
разі переходу з прямої на криву по колу, на магістральних вулицях і дорогах
радіусом менше 2000 м,
а на вулицях і дорогах місцевого значення за радіусів менше 400 м необхідно передбачати
перехідні криві, довжини яких залежно від радіуса кривої по колу слід приймати
за таблицею 2.10.

 

Таблиця
2.10


Радіус
кривої по колу, м

30

50

60

80

100

150

200

250

300

400

500

600-1000

1000-2000

Довжина
перехід­ної, м кривої, м

30

35

40

45

50

60

70

80

90

100

110

120

100

Примітка. На під’їздах до
перехресть і в стиснених умовах допускається влаштування кривих по

колу без перехідних. У
цьому разі для відгону віражів необхідно використовувати прямі

ділянки перед кривою по
колу протяжністю, встановленою до перехідної кривої.

 

2.31 У разі неможливості за місцевими умовами
забезпечити вимоги з похилів лотків поздовжні похили по лотку проїзної частини
за наявності міських закритих водостоків необхідно проектувати пилоподібного
профілю з забезпеченням необхідного похилу.



 

2.32 Радіуси заокруглень проїзних частин вулиць і
доріг по їх бортовому каменю та розділювальних смуг на магістральних вулицях
(дорогах) і дорогах у промислових і комунально-складських зонах слід приймати
не менше 12 м;
на транспортних площах – не менше 15
м. В обмежених умовах і при реконст­рукції допускається
зменшувати зазначені радіуси відповідно до 6 та 10м. На інших вулицях і дорогах
радіуси заокруглень повинні бути не менше 6 м.

admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code