Пример пояснительной записки градостроительного расчёта

 

1. ХАРАКТЕРИСТИКА МІСЦЯ РОЗТАШУВАННЯ ОБ\’ЄКТА МІСТОБУДУВАННЯ
Ділянка об\’єкта містобудування знаходиться у Південній планувальній зоні міста, і згідно з планувальною структурою основних положень Генерального плану м. Києва до 2020 р., об\’єкт містобудування – житлові будинки з об\’єктами соціальної інфраструктури та підземним паркінгом, передбачається розташувати в поліфункціональному районі, що поділяється на кілька ділянок, які згідно з Генеральним планом розвитку міста мають своє функціональне призначення і включають територію житлової багатоповерхової забудови, громадських будівель і споруд, зелених насаджень.
Цим містобудівним обґрунтуванням розглядається територія, яку передбачається забудувати теробмеженої магістралями загальноміського – Повітрофлотський проспект та районного значення – вул. Авіаконструктора Антонова, вул. Єреванська, вул. Курською. Території кварталів ближнього містобудівного оточення насичені значною кількістю підприємств, установ та організацій управління, торгівлі, банківських, учбових, спортивних та розваг. Ділянка, що безпосередньо розглядається для забудови передпроектними проробками, займає хх,х га території, обмеженої. Існуюча багатоповерхова житлова забудова в своїх межах підлягає реконструкції , що передбачає зміну функціонального призначення в територію багатоповерхової житлової забудови.
Градостроительный расчёт
1.2. На території об\’єкта містобудування існують діючі інженерні мережі і споруди які потребують уточнення топозйомкою М 1:500. Необхідно також врахувати раніше запроектовані мережі за матеріалами Управління інженерного обладнання та підготовки територій Головного управління архітектури та дизайну міського середовища.
Площа ділянки хх,хх га (орієнтовно і підлягає уточненню за матеріалами
землевідведення).
Градостроительный расчёт
1.3. ХАРАКТЕРИСТИКА НАЯВНОЇ МІСТОБУДІВНОЇ ТА ЗЕМЛЕВПОРЯДНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩО СТОСУЄТЬСЯ ДІЛЯНКИ ОБ\’ЄКТА МІСТОБУДУВАННЯ
Містобудівна документація по району об\’єкта містобудування:
– Генеральний план розвитку м. Києва до 2020 p., розроблений інститутом \”Київгенплан\” AT \”Київпроект\”, затверджений рішенням Київради від 28.03.2002 р. №370/1804. За генпланом, територія містобудівного утворення та об\’єкта містобудування віднесена до території громадських будівель та частково до багатоповерхової житлової забудови, а тому потребує внесення відповідних змін у встановленому порядку.
Градостроительный расчёт
1.4. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ ОБ\’ЄКТА МІСТОБУДУВАННЯ
1.4.1. Існуюча забудова та використання території. Земельна ділянка що
планується під забудову, знаходиться в південній планувальній зоні на
території громадських будівель і споруд та багатоповерхової житлової
забудови. Суміжні території – багатоповерхова житлова забудова, та
спецтериторії.
Градостроительный расчёт
Мікрорайон достатньо забезпечений об\’єктами обслуговування,
вони наявні у значній кількості на суміжних територіях, у пішохідній
доступності, що визначено в розділі 1.2., а також з\’являться у
новозбудованому об\’єкті.
Градостроительный расчёт
При наявності гострого дефіциту вільних від забудови територій в межах міста, зазначена територія потребує впорядкування. Враховуючи характер забудови суміжних кварталів, нову необхідно вести переважно житловими будинками підвищеної поверховості або будинками поєднаними у єдиний комплекс. Пропозиції щодо цього висвітлені у розділі 1.5. та додаються у графічній частині.
1.4.2. Транспортно-інженерна інфраструктура
Аналіз існуючої забудови, свідчить, що вона забезпечена в достатній мірі транспортною інфраструктурою, бо знаходиться поруч з автомагістралями: загальноміського значення – Повітрофлотський проспект та районного значення – вулицями Авіаконструктора Антонова, Єреванською та Петра Ніщинського, де проходять багато таксомоторних маршрутів, а також маршрути тролейбусів.
Градостроительный расчёт
Заїзд на ділянку, що планується під забудову, передбачається по новій житловій вулиці від вул. Авіаконструктора Антонова до пр. Повітрофлотського. 
Отже, існуюча транспортна мережа, види транспортного обслуговування та нормативна доступність до них відповідає Державним будівельним нормам.
Градостроительный расчёт
Інженерну інфраструктуру, в тому числі електропостачання, газопостачання, теплопостачання, водопостачання, каналізацію та інше інженерне забезпечення, передбачається підключити від інженерних мереж, що проходять по суміжним територіям та на самій ділянці. Остаточне визначення точок та умов підключення, для розробки проекту забудови, необхідно визначати згідно з технічними умовами інженерних служб та розробленої спеціальної схеми підключення об\’єкта містобудування до інженерних мереж та об\’єктів мікрорайону. В процесі розробки проектної документації по кожному виду інженерного обладнання, визначити навантаження на інженерні мережі міста, можливість використання їх для підключення навантаження від об\’єкта містобудування, а також в разі необхідності реконструкції (перекладки мереж).
1.5. ПРОПОЗИЦІЇ СТОСОВНО ПАРАМЕТРІВ ОБ\’ЄКТА МІСТОБУДУВАННЯ
Виконавши аналіз сучасного стану території, де планується будівництво житлових будинків з об\’єктами соціальної інфраструктури та підземним паркінгом по вул. Авіаконструктора Антонова, врахувавши вимоги Державних будівельних норм та положень Генерального плану м. Києва, а також передпроектні пророблення, можна зробити такі пропозиції щодо об\’єкта містобудування на зазначеній території.
Градостроительный расчёт
Планується прокладення нових вулиць, які з`єднають просп. Повітрофлотський з вул. Авіаконструктора Антонова.
Громадський спортивно-розважальний центр є планувальним фокусом усієї проектованої території, від нього розходяться дві композиційні осі убік основних зв\’язків-вулиць: на схід по новій проектованій, і – на захід, де передбачається благоустрій і додаткове ландшафтне будівництво при формуванні центрального скверу.
Зелений простір скверу розділяє функціональні території мікрорайону: житлові групи, громадський центр, університетський комплекс, одночасно поєднуючи їх за допомогою проникаючих зелених алей, на які орієнтовані об\’єкти обслуговування, а також пішохідні зв\’язки з житлових груп.
Градостроительный расчёт
Система дитячих установ і шкіл орієнтована на житлові вулиці і має зручні зв\’язки з житловими групами, система об\’єктів обслуговування сконцентрована уздовж головних вулиць в комплексному центрі культурно-побутового обслуговування. 
Житлові групи формуються різноповерховою забудовою, що утворить комфортні житлові простори. Проектовані житлові переважно в хх-хх поверхові.
Градостроительный расчёт
Інша житлова забудова розміщається досить рівномірно по всій території від центральної зони до периферії.
Проектом передбачається будівництво житлових будинків і громадських об\’єктів по типових проектах, проектам повторного застосування й індивідуальних проектів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *