При проектуванні спеціальних навчальних закладів для дітей, які мають дефекти у фізичному та розумовому розвитку

При проектуванні спеціальних навчальних
закладів для дітей, які мають дефекти у фізичному та розумовому розвитку,
будинків навчальних і виховально-трудових центрів, а також при розробці
проектної документації на спеціальне обладнання та пристрої для обслуговування
дітей-інвалідів в навчальних закладах загального типу окрім цих норм належить
враховувати вимоги відповідних нормативних документів (додаток 8, поз. 3).
Структура спеціальних навчальних закладів, види обладнання та пристроїв для
обслуговування учнів-інвалідів встановлюються завданням на проектування.

1.2 Загальна кількість учнів навчальних
закладів, чисельність окремих підрозділів, наповнюваність навчальних груп
(класів) визначаються завданням на проектування.

1.3 Розрахункова одночасна місткість будинків
навчальних закладів визначається:

а) загальноосвітніх шкіл — за загальною
кількістю класних груп та учнів;

б) профтехучилищ — за кількістю учнів денного
відділення, а при суміщенні в одному будинку ден­ного, вечірнього (змінного),
заочного та інших відділень (курсів) — за найбільшою кількістю учнів, що
навчаються одночасно;

в) міжшкільних навчально-виробничих комбінатів
та навчальних комбінатів — за кількістю учнів, що навчаються одночасно в
максимальну зміну;

г) вищих навчальних закладів — за кількістю
студентів денної форми навчання і 10% кількості студентів заочної форми
навчання. Кількість учнів підготовчих відділень встановлюється завдан­ням на
проектування з розрахунку охоплення не більше 20% з тих, хто приймається на
перший курс денної форми навчання;

д)
інститутів підвищення кваліфікації — визначається як така, що дорівнює 20%
річного випуску слухачів, що навчаються з відривом від виробництва, а також 4%
річного випуску слухачів, що навчаються без відриву від виробництва. 1.4
Навчальні заклади доцільно об\’єднувати за відповідних умов у навчальні
комплекси одного або різних рівнів освіти шляхом блокування або кооперування
окремих функціональних зон або будинків. У сільській місцевості навчальні
заклади можуть бути розміщені у складі багатофункціональних будинків
культурно-побутового обслуговування. Початкові школи допускається кооперувати з
дитячими дошкільними закладами.

Структура та загальна місткість навчальних
комплексів встановлюється завданням на проектування.

1.5 Рекомендована місткість навчальних закладів для
нового будівництва наведена у додатку 1.

admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code