ЗМЕНШЕННЯ РАДІУСІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАЛЕЖНО ВІД ПОХИЛУ МІСЦЕВОСТІ

ЗМЕНШЕННЯ РАДІУСІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАЛЕЖНО ВІД ПОХИЛУ МІСЦЕВОСТІ
Похил,%Зміна радіусів пішохідної доступності до різних об\’єктів залежно від похилу
місцевості, м
ДОДАТОК Ж.1
(обов\’язковий)
КЛАСИФІКАЦІЯ ВУЛИЦЬ І ДОРІГ
Категорії доріг і вулицьОсновне призначення доріг і вулиць
Автомобільні дороги загального користування (згідно із ЗУ \”Про автомобільні дороги\”)
Дороги та вулиці міських населених пунктів
Магістральні дороги:
безперервного руху
регульованого руху
Швидкісний транспортний зв\’язок між містом-центром, територіями і населеними пунктами системи розселення та регіону, віддаленими про-мисловими та планувальними районами в найкрупніших, крупних і великих містах, виходи на зовнішні автомобільні дороги І-ІІ категорій або їх продовження, до аеропортів, крупних зон масового відпочинку. Перетин з магістральними вулицями і дорогами на різних рівнях. Каркас плану-вальної структури території та населених пунктів системи розселення
Транспортний зв\’язок між віддаленими промисловими та планувальними (сельбищними) районами найкрупніших, крупних і великих міст, на окремих напрямках і ділянках переважно вантажного руху, що здійснюється поза житловою забудовою, виходи на зовнішні автомобільні дороги, а також магістралі, що з\’єднують ці виходи. Перетин з вулицями та дорогами в одному та на різних рівнях. Планувальні осі розвитку системи розселення
Магістральні вулиці:
Загальноміського
значення:
безперервного руху
регульованого руху
Районного значення
Транспортний зв\’язок між житловими, промислово-складськими районами, загальноміським та районними громадськими центрами в найкрупніших, крупних і великих містах, а також з іншими магістральними вулицями, міськими і зовнішніми автомобільними дорогами. Забезпечення руху транспорту за основними напрямками на різних рівнях. Композиційно-планувальний каркас міста-центру системи розселення Транспортний зв\’язок між житловими, промислово-складськими районами та центром міста, центрами планувальних районів, дублери радіальних, хордових і кільцевих магістралей, виходи на магістральні вулиці та зовнішні автомобільні дороги. Перетин з магістральними вулицями і дорогами в одному рівні. Разом з магістралями безперервного руху планувальні осі (каркас) міста
Транспортний (переважно громадський пасажирський) і пішохідний зв\’язки між житловими, житловими і промисловими районами та в їх межах, між громадськими центрами, виходи на інші магістральні вулиці. Перетини в одному рівні. Разом з вулицями загальноміського значення композиційні осі планувальних районів
Вулиці і дороги місцевого значення:
вулиці в житловій забудові (житлові вулиці)
Транспортний (без пропуску вантажного та громадського пасажирського транспорту) і пішохідний зв\’язки на території житлових районів

Категорії доріг і вулицьОсновне призначення доріг і вулиць
вулиці та дороги в науково-виробничих, промислових і кому-нально-складських зонах (районах)Транспортний зв\’язок переважно легкового та вантажного транспорту в межах зон (районів), виходи на магістральні міські вулиці та дороги. Формують планувальну структуру зон (районів)
пішохідні вулиці та дорогиПішохідний зв\’язок з місцями прикладання праці, закладами та під-приємствами обслуговування (у т.ч. в межах громадських центрів), місць відпочинку та зупинками громадського пасажирського транспорту
паркові дорогиТранспортний зв\’язок у межах територій парків та лісопарків з переважним рухом легкових автомобілів (можливий рух велосипедів)
проїздиПід\’їзд транспортних засобів до житлових і громадських будинків, закладів, підприємств та інших об\’єктів міської забудови в межах районів, мікрорайонів, кварталів
велосипедні доріжкиПроїзд на велосипедах по вільних від інших видів транспотного руху трасах до місць відпочинку, громадських центрів, а в крупніших і крупних містах – зв\’зок у межах планувальних районів

admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code