Склад громадського центру виробничих територій слід визначати в кожному конкретному випадку з урахуванням розміщення виробничих об\’єктів в планувальній структурі населеного пункту, кількості працюючих на підприємствах, наявності підприємств обслуговування в межах суміжної сельбищної території, виробничо технологічних та санітарно-гігієнічних особливостей окремих підприємств.
7.2.12У передзаводських зонах і в адміністративно-громадських центрах виробничих територій слід передбачати відкриті та/або закриті автостоянки для тимчасового зберігання легкових автомобілів. Відкриті автостоянки для тимчасового зберігання автомобілів людей з інвалідністю допускається розміщувати на території підприємства.
7.2.13На підприємствах, де передбачається можливість використання праці осіб з обмеже – ними можливостями, які користуються кріслами-колясками, входи у виробничі, адміністративно- побутові та інші допоміжні будівлі повинні бути обладнані пандусами з похилом не більше ніж 1:12 та іншими спеціалізованими підйомними пристроями.
7.2.14У транспортних схемах промислових формувань необхідно передбачати:
а)поєднання транспортних споруд і обладнання для різних видів транспорту (суміщені авто-мобільні та залізничні або автомобільні та трамвайні мости і шляхопроводи, загальне земляне полотно для автомобільних доріг і трамвайних колій, крім швидкісних видів транспорту);
б)використання споруд і обладнання, що проектуються для інших цілей (дамб водосховищ і гребель, водопропускних споруд) під земляне полотно і штучні споруди залізниць і автомобільних доріг;
в)можливість подальшого розвитку зовнішнього транспорту.
7.2.15Ширину воріт автомобільних в\’їздів на майданчик підприємства слід приймати по най-більшій ширині застосовуваних автомобілів плюс 1,5 м, але не менше 4,5 м, а ширину воріт для залізничних в\’їздів – не менше 4,9 м.
7.2.16Відстань від будівель та споруд до краю проїзної частини автомобільних шляхів слід приймати за таблицею 7.1.
Таблиця 7.1 – Відстані від бортового каменю або краю укріпленої смуги узбіччя автомобільних доріг до будівель і споруд слід приймати не менше зазначених
Будівлі та спорудиВідстань, м
1. Зовнішні межі стін будівель, включаючи тамбури та прибудови: а) за відсутності в\’їзду в будівлю і при довжині будівлі до 20 м;1,5
б) те саме при довжині будинку понад 20 м;3
в) за наявності в\’їзду в будівлю двохосьових автомобілів і автонавантажувачів;8
г) за наявності в\’їзду в будівлю тривісних автомобілів;12
д) за наявності в\’їзду в будівлю тільки електрокарів5
2. Осі паралельно розташованих залізничних колій: 1520 (1524) мм3,75
750 мм3
3. Огорожа майданчика підприємства1,5
4. Зовнішні межі опор естакад і шляхопроводів, димових труб, стовпів, щогл, виступаючих частин будівель: пілястр, контрфорсів, зовнішніх сходів тощо0,5
5. Вісь залізничної колії, по якій перевозиться рідкий метал, шлак, візки зі злитками та виливницями, візки з мульдами і коробами для перевезення шихтових матеріалів5

33

Кінець таблиці 7.1

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *