Депутатське звернення, депутатський запит і депутатське запитання
 
1. Депутатське звернення – викладена в письмовій формі вимога депутата Київради з питань, пов\’язаних з його депутатською діяльністю, до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, а також керівників правоохоронних та контролюючих органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території м. Києва, здійснити певні дії, вжити заходи чи дати офіційне роз\’яснення з питань, віднесених до їх компетенції. Порядок розгляду депутатського звернення визначається статтею 13 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад».
 
2. Депутатський запит – це підтримана Київрадою вимога депутата Київради до посадових осіб Київради та її органів, Київського міського голови, до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, керівників підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, які розташовані або зареєстровані на території міста Києва, а також до голови та заступників голови виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), голів районних в місті Києві державних адміністрацій, їх заступників, керівників відділів і управлінь з питань, які належать до відання Київради.
Порядок розгляду депутатського запиту визначається статтею 21 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад».
У разі виявлення сумніву щодо відповідності депутатського запиту вимогам законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад» та Регламенту Київради головуючий ставить на обговорення та голосування відповідний депутатський запит окремо.
Депутатські запити адресовані: Президенту України, Прем’єр – міністру України та членам Кабінету Міністрів України, головам центральних органів виконавчої влади та їх заступникам, Генеральному прокурору України та його заступникам, Голові служби безпеки України та його заступникам, Голові та членам Центральної виборчої комісії України повертаються депутатам Київради без розгляду. 
Підтримка депутатських запитів здійснюється шляхом прийняття процедурного рішення Київради, яке не виготовляється як документ. Київський міській голова або заступник міського голови – секретар Київради направляє адресату підтриманий Київрадою депутатський запит із відповідним супровідним листом або дорученням.
 
3. Всі депутатські запити, оголошені на пленарному засіданні Київради, реєструються та зберігаються у секретаріаті Київради з позначкою про дату їх оголошення та результати голосування по них.
 
4. Депутатське запитання – це засіб одержання депутатом Київради інформації або роз\’яснення з тієї чи іншої проблеми. Відповідь на запитання може бути оголошена на пленарному засіданні сесії Київради або дана депутату Київради індивідуально. Запитання не включається до порядку денного пленарного засідання Київради, не обговорюється і рішення по ньому не приймається.
 
5. Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами Київради на пленарних засіданнях Київради або передані в письмовій формі головуючому на її пленарних засіданнях, розглядаються Київрадою або за її дорученням передаються для розгляду та вивчення до постійних комісій Київради чи надсилаються на розгляд посадовим особам органів державної влади та місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, які зобов\’язані розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені Київрадою, і про результати розгляду повідомити безпосередньо депутатам Київради, які внесли пропозиції чи висловили зауваження, а також Київраді.
 
6. Київрада та виконавчий орган Київради (Київська міська державна адміністрація) забезпечують виконання пропозицій і зауважень депутатів Київради, схвалених Київрадою, інформують депутатів про реалізацію пропозицій і зауважень, внесених ними на пленарних засіданнях Київради.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *