Порядок розроблення, погодження і затвердження

Порядок розроблення, погодження і затвердження
         містобудівної документації (генерального плану)
                   сільського населеного пункту
 
     Стаття 1 Закону України \"Про планування і забудову територій\"
від 20.04.2000 N 1699-III:
     \"генеральний план    населеного    пункту    -   містобудівна
документація,  яка   визначає   принципові   вирішення   розвитку,
планування,  забудови  та іншого використання території населеного
пункту\".
 
     Стаття 12   Закону   України   \"Про   планування  і  забудову
територій\" від 20.04.2000 N 1699-III:
     \"Генеральним планом населеного пункту визначаються:
     потреби в територіях для забудови та іншого використання;
     потреба у  зміні  межі  населеного   пункту,   черговість   і
пріоритетність забудови та іншого використання територій;
     межі функціональних  зон,  пріоритетні  та   допустимі   види
використання та забудови територій.
 
     \"Відповідно до генеральних планів населених пунктів  сільські
ради  та  їх  виконавчі  органи  в  межах повноважень,  визначених
законом,  готують обґрунтовані  пропозиції  щодо  встановлення  та
зміни  меж населених пунктів,  вихідні дані для розроблення планів
земельно-господарського  устрою  території  населеного  пункту  та
іншої землевпорядної документації\".
 
     1. Рішення  про  розроблення  містобудівної  документації   з
планування  території  населеного пункту (далі - генеральний план)
приймає орган місцевого самоврядування.
     п. 6 стаття 31 ЗУ \"Про місцеве самоврядування в Україні\"
     Стаття 10 ЗУ \"Про планування і забудову територій\"
     Стаття 14 ЗУ \"Про основи містобудування\"
     п. 3.1 Архітектура Б.2.4-2-94
 
     2. Організація   розробки,   погодження    та    затвердження
містобудівної   документації   здійснюється   виконавчим   органом
відповідної ради, який є замовником розробки генерального плану.
     Стаття 14 ЗУ \"Про основи містобудування\"
     п. 6 стаття 31 ЗУ \"Про місцеве самоврядування в Україні\"
     Стаття 10 ЗУ \"Про планування і забудову територій\"
     п. 3.8 Архітектура Б.2.4-2-94
 
     3. Для врахування громадських і приватних інтересів  під  час
планування  і  забудови  територій  на  місцевому  рівні виконавчі
органи сільських рад  в  межах  повноважень,  визначених  законом,
протягом  двох  тижнів  після  прийняття  рішення  про розроблення
відповідної містобудівної документації повідомляють  через  засоби
масової інформації про початок їх розроблення,  а також про форми,
місце і строк подання фізичними та юридичними  особами  пропозицій
щодо цієї документації.
     Стаття 18 ЗУ \"Про планування і забудову територій\"
 
     4. Розробка    містобудівної    документації     здійснюється
проектними  організаціями,  іншими  юридичними особами,  які мають
ліцензії на виконання відповідних робіт,  що видаються в  порядку,
встановленому   законодавством.   Вимоги  до  змісту  завдання  на
розроблення  містобудівної  документації,  а   також   вимоги   до
генерального  плану  сільського  населеного пункту містяться у Архітектура
Б.2.4-2-94  \"Види,  склад,  порядок  розроблення,  погодження   та
затвердження містобудівної документації для сільських поселень\".
     Стаття 17 ЗУ \"Про основи містобудування\"
     п. 3.2 Архітектура Б.2.4-2-94
 
     5. Відповідно   до   договору   замовник  генерального  плану
зобов\'язаний  здійснювати  своєчасне  оформлення  фінансування  та
оплату проектних робіт, подати достовірні вихідні дані, погодження
та затвердження містобудівної документації.
     п. п. 3.6, 3.8 Архітектура Б.2.4-2-94
 
     6. Для  врахування  громадських і приватних інтересів під час
планування і  забудови  територій  на  місцевому  рівні  виконавчі
органи  сільських  рад  в  межах повноважень,  визначених законом,
протягом   місяця   після   завершення   розроблення   відповідної
містобудівної   документації  повідомляють  через  засоби  масової
інформації про місце їх розгляду,  форми,  місце і  строк  подання
пропозицій (зауважень), порядок їх обговорення.
     Стаття 18 ЗУ \"Про планування і забудову територій\"
 
     7. Результати    громадського    обговорення    містобудівної
документації   оформляються  протоколом,  в  якому  відображається
громадська  думка.  Розгляд  звернень  з   приводу   суперечок   і
розбіжностей  в  ході  планування територій,  оперативне вирішення
спірних питань та їх узгодження здійснюється відповідною  комісією
з  питань  будівництва  при  відповідних радах.  Комісія розглядає
спірні питання,  за результатами  обговорення  в  місячний  термін
готує висновок.
     Стаття 1, ч. 5 статті 17, ч. 4 статті 21 ЗУ \"Про планування і
забудову територій\"
 
     8. Організаційні   питання,   пов\'язані   з   розгляданням  і
погодженням містобудівної документації, покладаються на замовника.
     п. 3.8 Архітектура Б.2.4-2-94
 
     9. Генеральні   плани   населених   пунктів   погоджуються  з
виконавчими комітетами  сільських  рад,  організаціями  державного
нагляду,  перелік  яких визначений в завданні на проектування,  та
розглядається на обласній містобудівній раді.
     п. 3.10 Архітектура Б.2.4-2-94
 
     10. Усі    види    містобудівної    документації   підлягають
експертизі.  Експертиза проводиться  в  обов\'язковому  порядку  до
затвердження  містобудівної документації.  Фінансування проведення
експертизи  забезпечується   замовником.   Проведення   експертизи
генеральних   планів   сільських   населених  пунктів  організовує
управління містобудування,  архітектури та розвитку інфраструктури
облдержадміністрації.    Організацію-експерта    для    проведення
експертизи  визначає  управління  містобудування,  архітектури  та
розвитку   інфраструктури   облдержадміністрації.  Для  проведення
експертизи замовник укладає договір  з  організацією-експертом  та
подає їй містобудівну документацію в повному обсязі.
     ч. 6 статті 3,  ч.  2 статті 10 ЗУ \"Про планування і забудову
територій\"

Без категорії

admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code