Site icon Архітектор Олег Прокопенко у м. Києві

Порядок руху поїздів і передавальних составів

Порядок руху поїздів і передавальних составів
 
     1. Швидкість руху на перегонах та станціях визначається виходячи із стану, плану й профілю колії, конструктивних можливостей рухомого складу, маси составів, що обертаються, забезпечення їх гальмовими засобами, умов видимості, наявності перехрестя доріг, вимог, що стосуються переміщення технологічних вантажів і спеціального рухомого складу, та інших умов забезпечення безпеки руху.
 
     2. Допустимі швидкості руху поїздів і передавальних составів на перегонах, по станційних коліях і стрілочних переводах, під час руху вагонами вперед, приймання на тупикові станційні колії, на вільні ділянки колій, зайнятих рухомим складом і спеціальним рухомим складом, установлюються керівником підприємства і зазначаються в Інструкції з організації руху або ТРА станції.
     При цьому швидкість руху поїздів і передавальних составів на бокові колії стрілочними переводами із хрестовиною марки 1/11 має бути не більше ніж 40 км/год, стрілочними переводами марки 1/9 – не більше ніж 25 км/год.
 
     3. Швидкість руху вагонами вперед та під час приймання на тупикові колії має бути не більше ніж 10 км/год. Швидкість руху на дільниці колії, де вимагається її зменшення, за відсутності вказівок, з якою швидкістю рухатися, повинна бути не більше ніж 15 км/год.
 
     4. Якщо під час руху поїздів або передавальних составів необхідно забезпечити особливу пильність локомотивних бригад, складача поїздів і попередити їх про проведення робіт, то на такі поїзди і передавальні состави видаються попередження.
 
     5. Попередження видаються у разі:
     несправності колії, переїзної сигналізації, штучних та інших споруд, а також у разі проведення будівельних та ремонтних робіт, що вимагають зменшення швидкості або зупинки на шляху прямування перегонами;
     введення в дію нових засобів сигналізації і зв\’язку, а також увімкнення нових, переміщення або скасування існуючих постійних сигналів і в разі несправності цих сигналів, коли неможливо привести їх у закрите положення;
     відправлення поїзда або передавального состава з вантажами, що виходять за межі габариту навантаження, коли під час проходження цього поїзда або передавального состава необхідно знижувати швидкість або дотримуватись особливих умов;
     проведення роботи на двоколійному перегоні підйомного крана, інших машин, а також навантажувально-розвантажувальних робіт;
     постановки у поїзд або передавальний состав рухомого складу, який не може прямувати зі швидкістю, встановленою для цієї дільниці;
     роботи знімних рухомих одиниць в умовах поганої видимості, а також у разі перевезення на колійних вагончиках важких вантажів;
     у всіх інших випадках, коли вимагається зменшення швидкості або зупинка состава, а також коли необхідно попередити локомотивні бригади про особливі умови прямування.
 
     6. Видача попереджень на поїзди та передавальні состави проводиться у порядку, встановленому Міністерством транспорту та зв\’язку України.
 
     7. Допускається рух поїздів, передавальних та маневрових составів по головних коліях перегонів вагонами вперед. Порядок відправлення та руху таких поїздів, передавальних та маневрових составів установлюється керівником підприємства і вказується в Інструкції з організації руху або ТРА станції.

Exit mobile version