Site icon Архітектор Олег Прокопенко у м. Києві

Порядок приймання поїздів і передавальних составів

Порядок приймання поїздів і передавальних составів
 
     1. Приймання поїздів повинно проводитися на вільні колії, призначені для цього, що визначені в Інструкції з організації руху або ТРА станції, за відкритим вхідним сигналом. У виробничих та структурних підрозділах, на підприємствах МПЗТ, де немає вхідних сигналів, перелік таких колій та порядок приймання на них поїздів, що забезпечує безпеку руху, встановлюється в Інструкції з організації руху або ТРА станції. У разі потреби може допускатися приймання поїздів на вільну ділянку колії, не зайняту рухомим складом.
 
     2. Порядок приймання поїздів і передавальних составів на станції підприємств МПЗТ установлюється Міністерством транспорту та зв\’язку України.
 
     3. Для приймання на залізничні колії підштовхувальних локомотивів можуть установлюватися визначені ділянки колій. У разі потреби допускається приймання допоміжних локомотивів, локомотивів без вагонів, дрезин незнімного типу, а також господарчих поїздів на вільні ділянки колій. Перелік таких колій та порядок приймання цих поїздів на вільну ділянку зайнятої колії встановлюються керівником підприємства та зазначаються в Інструкції з організації руху або ТРА станції.
 
     4. Не дозволяється черговому по станції (начальнику зміни, диспетчеру) відкривати вхідний сигнал, не переконавшись у тому, що маршрут для приймання передавального состава або поїзда готовий, стрілки замкнені, колія приймання вільна й маневри на стрілках маршруту приймання припинені.
 
     5. Вхідний сигнал повинен відкриватися черговим по станції (начальником зміни, диспетчером) особисто або за його розпорядженням у кожному окремому випадку оператором, сигналістом або черговим стрілочного поста.
 
     6. Вхідний сигнал повинен закриватися автоматично після проходження першою колісною парою рухомого складу ізолювального стику. На станціях, де автоматичне закриття сигналу не передбачено, сигнал закривається черговим по станції (начальником зміни, диспетчером) особисто, оператором, сигналістом або черговим стрілочного поста після проходження сигналу всім составом поїзда, передавального состава, що прибуває.
 
     7. Приймання поїзда або передавального состава при заборонному показанні або погаслих вогнях вхідного світлофора може бути здійснене за наказом або спеціальним розпорядженням чергового по станції (начальника зміни, диспетчера) тільки у виняткових випадках і в порядку, встановленому керівником підприємства.
 
     8. Допустима швидкість прямування поїзда, передавального состава у разі приймання за спеціальним дозволом чергового по станції (начальника зміни, диспетчера) вказується в Інструкції з організації руху або ТРА станції.
     У цьому разі машиніст зобов\’язаний вести поїзд, передавальний состав з особливою пильністю і бути готовим негайно зупинитися в разі виникнення перешкоди для подальшого руху.
 
     9. Можливість одночасного приймання поїздів, передавальних составів протилежних напрямків з урахуванням профілю підходів, колійного розвитку та умов роботи встановлюється керівником підприємства і зазначається в Інструкції з організації руху або ТРА станції.
 
     10. Одночасне приймання на станцію поїздів, передавальних составів протилежних напрямків забороняється у випадках, якщо підхід до станції хоча б з одного боку розташований на затяжному спуску й при цьому маршрут приймання передавального состава або поїзда з боку, протилежного цьому спуску, не ізольований від маршруту приймання іншого передавального состава або поїзда (запобіжним тупиком або взаємним розташуванням колій).
 
     11. На станціях підприємств МПЗТ, де не допускається одночасне приймання поїздів, передавальних составів, у випадку їх одночасного підходу першим приймається поїзд або передавальний состав, для якого умови зупинки біля закритого вхідного сигналу або зрушення з місця після зупинки менш сприятливі.
 
     12. Поїзд або передавальний состав, що прибув на станцію, повинен зупинитися між вихідним сигналом і граничним стовпчиком колії приймання, а там, де немає вихідного сигналу, – між граничними стовпчиками.
 
     13. Якщо хвіст поїзда або передавального состава залишиться за граничним стовпчиком, черговий по станції (начальник зміни, диспетчер) вживає заходів щодо встановлення поїзда, передавального состава у межах колії приймання. Якщо поїзд або передавальний состав неможливо встановити в межах колії приймання, черговий по станції (начальник зміни, диспетчер) зобов\’язаний вжити заходів, що забезпечують безпеку під час переміщення рухомого складу по суміжних коліях.
 
     14. Порядок вжиття заходів щодо встановлення поїзда або передавального состава у межах колії приймання та забезпечення безпеки під час переміщення рухомого складу по суміжних коліях установлюється керівником підприємства і вказується в Інструкції з організації руху або ТРА станції.
 
     15. Про прибуття поїзда або передавального состава на станцію в повному складі черговий по станції (начальник зміни, диспетчер) переконується особисто, з доповіді чергового стрілочного поста, інших осіб або за показаннями приладів.
 
     16. Перелік осіб, на яких покладено обов\’язки щодо забезпечення безпеки руху під час приймання поїздів або передавальних составів, встановлюється керівником підприємства або структурного підрозділу, у підпорядкуванні яких перебувають ці особи, і вказується в Інструкції з організації руху або ТРА станції.

Exit mobile version