Site icon Архітектор Олег Прокопенко у м. Києві

Рух поїздів роздільними пунктами

Рух поїздів роздільними пунктами
 
     1. Рух поїздів проводиться з розмежуванням його роздільними пунктами.
     Роздільними пунктами є станції та колійні пости. Залізничні колії структурних підрозділів, що не мають роздільних пунктів, розглядаються як виробничі райони, і рух по них здійснюється у маневровому порядку.
 
     2. Межами колій на станціях є:
     на одноколійних ділянках – вхідні світлофори;
     на двоколійних ділянках окремо по кожній головній колії з одного боку – вхідний світлофор, а з другого боку – сигнальний знак \”Межа станції\”, встановлений від стику рамної рейки за останнім вихідним стрілочним переводом на відстані не менше 50 м, що визначається керівником підприємства або структурного підрозділу виходячи з місцевих умов.
 
     3. Межею залізничних колій виробничих районів є знак \”Межа під\’їзної колії\”, який встановлюється у тому місці, де починається колія, що обліковується на балансі підприємства або його структурного підрозділу.
 
     4. Кожний роздільний пункт повинен мати найменування або номер.
 
     5. Залізничні колії поділяються на головні, станційні (у тому числі головні на станціях) і спеціального призначення.
 
     6. На станціях або у виробничих районах кожна колія, стрілочний перевід, станційний пост централізації та стрілочний пост, а на перегонах кожна головна колія повинні мати номер.
 
     7. Не дозволяється присвоювати однакові номери коліям, стрілочним переводам та постам у межах однієї станції або виробничого району. На станціях, що мають окремі парки, не дозволяється присвоювати однакові номери коліям у межах одного парку.
 
     8. Порядок нумерації колій та стрілочних переводів установлюється керівником підприємства.

Exit mobile version