Site icon Архітектор Олег Прокопенко у м. Києві

Вимоги до колісних пар

Вимоги до колісних пар
 
     1. Кожна колісна пара рухомого складу повинна відповідати вимогам, встановленим Міністерством транспорту та зв\’язку України, мати на осі виразно поставлені знаки про час і місце формування та повного огляду колісної пари, а також тавро про приймання її при формуванні.
 
     2. Колісні пари підлягають: огляду під рухомим складом, звичайному і повному оглядам, а в разі підкочування повинні реєструватися у відповідних журналах чи паспортах.
 
     3. Відстань між внутрішніми гранями коліс у ненавантаженої колісної пари має бути 1440 мм. Відхилення допускаються в бік збільшення або зменшення не більше 3 мм.
 
     4. Не дозволяється експлуатація рухомого складу з тріщиною в будь-якій частині осі колісної пари або тріщиною в ободі, диску або ступиці колеса, а також у випадку таких зносів і пошкоджень колісних пар, що порушують нормальну взаємодію колії та рухомого складу:
     прокат по колу кочення у локомотивів та спеціального самохідного рухомого складу більше 7 мм, у вантажних вагонів – більше 9 мм;
     товщина гребеня більше 33 мм або менше 25 мм у локомотивів і спеціального самохідного рухомого складу в разі вимірювання на відстані 20 мм від вершини гребеня при висоті гребеня 30 мм, а у рухомого складу з висотою гребеня 28 мм у разі вимірювання на відстані 18 мм від вершини гребеня;
     вертикальний підріз гребеня висотою більше 18 мм, що вимірюється спеціальним шаблоном, або гострокінцевий накат гребеня бандажа чи обода колеса у місці переходу підрізаної частини у вершину гребеня;
     повзун (вибоїна) на поверхні кочення у локомотивів, спеціального самохідного рухомого складу і вагонів більше 1 мм.
 
     5. Підприємство може встановлювати для колісних пар рухомого складу, що має постійний обіг у межах його колій без виходу на колії загальної мережі залізниць України, інші нормативи та вимоги залежно від типу рухомого складу й умов його роботи.

Exit mobile version