Особливості замовлення послуг таксі за допомогою дистанційних засобів зв\’язку 
     96.  Організація  надання  послуг  з  перевезення на таксі та 
легковим автомобілем на замовлення за  попереднім  замовленням  за 
допомогою  дистанційних  засобів  зв\’язку  здійснюється суб\’єктами 
господарювання,  які  надають  інформаційно-диспетчерські  послуги 
(далі  –  суб\’єкт  господарювання),  уклали  відповідні договори з 
автомобільними   перевізниками,    автомобільними    самозайнятими 
перевізниками.
{  Пункт  96  в  редакції  Постанови  КМ  N 983 ( 983-2009-п ) від 
09.09.2009 } 
     97. Замовлення  за  допомогою  дистанційних  засобів  зв\’язку 
здійснюється    шляхом    укладення    договору    між   суб\’єктом 
господарювання та особою, що замовляє перевезення. 
     98. У разі замовлення послуги таксі необхідно визначити: 
     1) час і місце (адреса) подачі транспортного засобу; 
     2) кінцевий пункт маршруту (за бажанням замовника послуги); 
     3) час доставки  у  кінцевий  пункт  (за  бажанням  замовника 
послуги); 
     4) контактний телефон замовника послуги; 
     5) вартість  послуги  з  перевезення  (за  бажанням замовника 
послуги); 
     6) інші основні характеристики обслуговування (за погодженням 
сторін). 
     Суб\’єкт господарювання, який надає інформаційно-диспетчерські 
послуги,  уточнює час,  необхідний для здійснення перевезення,  та 
час   подачі   транспортного  засобу  з  урахуванням  особливостей 
дорожньо-транспортної  ситуації  (погодні  умови,   період   доби, 
можливі ускладнення під час виконання замовлення). 
     99. Перед  укладенням договору суб\’єкт господарювання повинен 
повідомити замовникові послуг (на його вимогу) про: 
     1) своє найменування та місцезнаходження; 
     2) адресу та номер телефону,  за якими приймаються  претензії 
щодо неналежного рівня обслуговування; 
     3) основні  характеристики  послуги (час подачі транспортного 
засобу, модель, номерний знак тощо); 
     4) ціну послуги та/або тариф на проїзд,  включаючи  плату  за 
подачу транспортного засобу, умови оплати послуги; 
     5) порядок розірвання договору.
{  Пункт  99  із  змінами,  внесеними згідно з Постановою КМ N 983 
( 983-2009-п ) від 09.09.2009 } 
     100.   Параметри  обслуговування  та  подана  інформація  (на 
паперовому або електронному носії) заносяться в журнал реєстрації, 
форма та порядок ведення якого затверджуються Мінінфраструктури. 
{  Пункт  100  в  редакції  Постанови  КМ N 983 ( 983-2009-п ) від 
09.09.2009 } 
     Журнал реєстрації повинен зберігатися протягом одного року. 
     101. У  разі  укладення договору про замовлення послуги таксі 
за допомогою дистанційних засобів зв\’язку  суб\’єкт  господарювання 
відповідає за   виконання  його  умов  та  надання  достовірної  і 
своєчасної інформації про послугу. 
     102. Про порушення умов договору, що призвело до неможливості 
надання  або отримання послуги таксі в обумовлений строк,  суб\’єкт 
господарювання, замовник послуг повідомляє в обов\’язковому порядку 
іншій стороні. 
     103. Якщо замовлення послуги перевезення на таксі прийнято не 
пізніше ніж за 30 хвилин до  визначеного  часу  його  виконання  і 
суб\’єкт  господарювання  не  має  можливості забезпечити виконання 
замовлення,  він зобов\’язаний попередити про це замовника  послуги 
не   пізніше   ніж   за  30  хвилин  до  визначеного  часу  подачі 
транспортного засобу,  а в разі, коли час від прийняття замовлення 
до його виконання становить менш як 30 хвилин, – негайно. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *