Організатор регулярних перевезень визначає умови перевезень, до яких належать:

 Організатор   регулярних  перевезень  визначає  умови 
перевезень, до яких належать: 
     1) визначена  органами виконавчої влади та органами місцевого 
самоврядування   структура   парку   автобусів,   що    здійснюють 
перевезення  на  маршруті  загального користування,  виходячи з їх 
пасажиромісткості, класу, технічних та екологічних характеристик; 
     2) соціальні нормативи у сфері  транспортного  обслуговування 
населення; 
     3) наявність    кондуктора   в   автобусах,   що   здійснюють 
перевезення пасажирів  на  міських  автобусних  маршрутах  у  всіх 
режимах руху; 
     4) облаштування  автобусів  засобами візуального та звукового 
інформування  про   найменування   зупинки,   зокрема   наступної, 
маршруту; 
     5) використання  на  маршруті  автобусів,  пристосованих  для 
перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, та кількість 
таких автобусів.
{  Правила  доповнено  пунктом  31-1  згідно з Постановою КМ N 983 
( 983-2009-п ) від 09.09.2009 } 
     32.  Забороняється  надання  послуг з перевезення пасажирів з 
використанням  автобусів,  переобладнаних  з  транспортних засобів 
іншого  призначення,  за  відсутності протоколів випробувань таких 
автобусів на відповідність вимогам правил Європейської економічної 
комісії  –  N 43 (перевірка маркування безпечного скла); N 36 чи N 
52  (залежно  від  пасажиромісткості,  в  обсязі вимог законодавчо 
регульованої сфери до автобусів, що перебувають в експлуатації); N 
80   (вимоги   до  міцності  сидінь  та  елементів  їх  кріплення, 
застосування сертифікованих сидінь, відповідність кріплення сидінь 
типовим    схемам    та   конструктивним   рішенням,   перевіреним 
випробуваннями),  виданих акредитованими Національним агентством з 
акредитації   випробувальними   лабораторіями.   Зразок  протоколу 
затверджується спільним наказом МВС та Мінінфраструктури. 
     Зазначені обмеження  не  стосуються переобладнаних автобусів, 
що здійснюють  перевезення  пасажирів  на  міських  та  приміських 
маршрутах згідно з договорами, укладеними до 1 травня 2009 року. 
{  Пункт  32  в  редакції  Постанови  КМ  N 125 ( 125-2008-п ) від 
27.02.2008; щодо набрання чинності п.32 див. п.3 цієї Постанови; в 
редакції Постанови КМ N 524 ( 524-2009-п ) від 21.05.2009 } 
     33. Перевезення   пасажирів   за   міськими   і   приміськими 
маршрутами  здійснюється  у  звичайному   режимі   (основний   вид 
перевезень),  а  також  експресному  режимі  та режимі маршрутного 
таксі (додаткові види перевезень). 
     Перевезення пасажирів    у    режимі    маршрутного     таксі 
організовується   за  наявності  сполучення  у  звичайному  та/або 
експресному  режимі  руху  автотранспорту  або  руху  інших  видів 
транспорту. 
     34.  Перевізник проводить стажування водія перед переведенням 
його на новий регулярний маршрут або на відмінну модель  автобуса, 
ознайомлює з паспортом маршруту та видає водію витяг з нього. 
     Перевізник забезпечує   навчання  та  інструктаж  водія  щодо 
особливостей  посадки  (висадки)  осіб  з   обмеженими   фізичними 
можливостями.
{  Пункт  34  в  редакції  Постанови  КМ  N 983 ( 983-2009-п ) від 
09.09.2009 } 
     35. Перевізник   самостійно   забезпечує   у  повному  обсязі 
перевезення пасажирів відповідно до умов договору про  організацію 
перевезень  або  дозволу,  в тому числі резервними автобусами,  на 
випадок виходу автобуса з ладу чи збільшення пасажиропотоку. 
     36.  У  разі  виникнення  потреби  в короткочасному залученні 
додаткової  кількості автобусів для задоволення підвищеного попиту 
на   перевезення  міським  або  приміським  маршрутом  організатор 
регулярних  перевезень  видає  перевізникові тимчасове рішення про 
використання для перевезень додаткових автобусів на строк до трьох 
діб,  якщо  це передбачено умовами договору. { Абзац перший пункту 
36   із   змінами,   внесеними   згідно  з  Постановою  КМ  N  983 
( 983-2009-п ) від 09.09.2009 }
     У   разі   здійснення   перевезень   на   маршруті   кількома 
перевізниками,  договір  з  якими  передбачає можливість залучення 
додаткових  автобусів,  організатор регулярних перевезень пропонує 
кожному  з них забезпечити перевезення пропорційно до затвердженої 
для  таких перевізників кількості рейсів. { Абзац другий пункту 36 
із  змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 983 ( 983-2009-п ) 
від 09.09.2009 } 
     37. У  разі  виходу  з  ладу автобуса (припинення перевезення 
через настання надзвичайної або невідворотної за даних умов події) 
приміського  чи  міжміського  сполучення  водій здійснює пересадку 
пасажирів в інший автобус,  яким  пасажири  будуть  доставлені  до 
найближчої  автостанції чи кінцевого пункту призначення.  У такому 
разі на приміському маршруті пасажиру  повертається  повна,  а  на 
міжміському невикористана вартість квитка.  Перевізник організовує 
подальшу поїздку пасажирів. 
     Оплата послуг перевізника з попутного  перевезення  пасажирів 
до найближчої автостанції у міжміському сполученні здійснюється за 
рахунок  коштів  перевізника,  під  час  рейсу   якого   відбулася 
пересадка пасажирів. 
     У разі  виходу з ладу автобуса міського сполучення перевізник 
повертає пасажирам  повну  вартість  квитка,  а  подальша  поїздка 
оплачується та здійснюється ними самостійно. 
     38. Відправлення  автобуса,  що здійснює перевезення в режимі 
маршрутного  таксі,  відбувається  відповідно   до   затвердженого 
розкладу руху, незалежно від кількості пасажирів у салоні. 
     39. Організатор регулярних перевезень за міськими автобусними 
маршрутами   може   залучити   на   конкурсних   засадах  суб\’єкта 
господарювання  для  виконання функцій з організації та управління 
рухом автобусів і підготовки інформації про роботу перевізників. 
     Організатор  регулярних  перевезень  не  має  права  залучати 
суб\’єктів  господарювання, які надають послуги з перевезень, діють 
на  ринку  транспортних  послуг,  представляють  інтереси  окремих 
перевізників  або  груп  перевізників чи контролюються зазначеними 
суб\’єктами. 
     40. За договором перевезення  пасажира  автобусом  перевізник 
зобов\’язується  безпечно перевезти пасажира до пункту призначення, 
а в разі здавання ним багажу –  доставити  до  пункту  призначення 
багаж та видати його пасажиру або уповноваженій ним особі. Пасажир 
зобов\’язується внести  установлену  плату  за  проїзд,  а  в  разі 
здавання   багажу   до   багажного  відділення  –  плату  за  його 
перевезення. 
     41. Пасажир повинен  мати  квиток  на  проїзд,  квитанцію  на 
перевезення  багажу  міжміськими маршрутами регулярних перевезень, 
які дійсні тільки на зазначений у них день і рейс автобуса. 
     Особа, що  придбала  квиток,  повинна  здійснити  посадку   в 
автобус  на  автостанції,  зазначеній у квитку,  або за попереднім 
погодженням з автостанцією та внесенням  відповідної  позначки  до 
квитково-касового  листа на іншій зупинці,  передбаченій розкладом 
руху.  У разі відсутності попереднього погодження та запізнення на 
рейс оплачене місце за пасажиром не зберігається. 
     У разі  втрати  документа  на  проїзд  пасажир  до посадки не 
допускається,  вартість  документа  на  проїзд  не   повертається, 
дублікат   не   видається,   претензії   не  приймаються.  У  разі 
відсутності у пасажира документа на проїзд, а за наявності у нього 
пільг  –  документа,  що  підтверджує  право  на пільговий проїзд, 
пасажир вважається таким, що не має права на проїзд. 
 
     {  Пункт  42  виключено  на  підставі   Постанови  КМ  N  125 
( 125-2008-п ) від 27.02.2008 } 
 
     43. На міжміських маршрутах не дозволяється перевозити  дітей 
віком до 10 років без супроводження дорослих, за винятком випадків 
перевезення дітей до  загальноосвітніх  чи  дошкільних  навчальних 
закладів  у  сільській  місцевості  автобусами  внутрішньообласних 
маршрутів та регулярних спеціальних перевезень. 
     44. Право позачергового входу в автобус мають вагітні  жінки, 
інваліди, пасажири з дітьми дошкільного віку, особи похилого віку. 
     Для зазначених категорій пасажирів у передній частині салонів 
автобусів міських та приміських маршрутів  відводяться  місця  для 
сидіння. 

admin

Architect PhD Kyiv in Ukraine

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code