Конт.:

Олег Прокопенко

Кандидат наук, архитектор в Киеве Tel, Viber +38 063 608 7812


Архитектурное проектирование зданий
0316 10

Особливості транспортування сільськогосподарських тварин

Олег Прокопенко - кандидат наук, архитектор в Киеве, дизайн-проекты. Веб, медиа, IT и программирование. Получение стройпаспорта, градусловий! Анализ земельных участков под застройку с разработкой архитектурной концепции. Опыт государственной службы в центральном органе гос. исп. власти.

Автор: Oleg | Раздел: Транспортне право | Просмотров: 2 028
Особливості транспортування сільськогосподарських тварин
45. Під час перевезення непарнокопитих тварин на них надягаються недоуздки, крім тварин, які до них не привчені.
46. Непарнокопитих тварин необхідно прив'язувати таким чином, щоб вони розташовувалися головою до однієї стіни транспортного засобу або головою один до одного. Молодняк, не привчений до прив'язі, не прив'язується. Бичків середньою вагою понад 350 кілограмів прив'язують. Носове кільце використовується тільки для керування тваринами.
47. Забороняється:
зв'язувати задні ноги непарнокопитим тваринам, якщо вони не перебувають в окремих стійлах;
прив'язувати велику рогату худобу за роги.
48. Під час перевезення великої рогатої худоби, непарнокопитих і свиней некастровані самці відокремлюються від самок, дорослі кнури та жеребці відокремлюються один від одного.
49. Домашні птахи перевозяться у відповідних засобах перевезення із суцільним щільним дном, що можуть розташовуватися у кілька ярусів.
50. Домашні птахи перевозяться за умови наявності питної води і корму в достатній кількості, за винятком випадків, коли перевезення триває менше 12 годин без урахування часу завантаження і вивантаження.
51. Перевезення сільськогосподарських тварин автомобільним транспортом здійснюється з дотриманням таких вимог:
поросятам, телятам, ягнятам, козлятам і лошатам, що не відлучені від матері і отримують молочний корм, надається після дев'ятигодинного перевезення час для відпочинку (не менше однієї години), зокрема для їх напування і годування. Після такого відпочинку перевезення може продовжуватися ще дев'ять годин;
максимальний строк перевезення свиней становить 24 години за умови забезпечення постійного доступу до води та можливості лежати або стояти в їх природному положенні.
Щільність завантаження свиней вагою близько 100 кілограмів не повинна перевищувати 235 кілограмів на кв. метр.
З урахуванням породи, розміру і фізичного стану свиней щільність їх завантаження відносно площі поверхні спеціального транспортного засобу, яким вони перевозяться, може бути зменшено. Максимальне зменшення щільності завантаження свиней становить 20 відсотків і залежить від метеорологічних умов та орієнтовної тривалості перевезення;
максимальний строк перевезення домашніх коней становить 24 години за умови їх напування і в разі необхідності годування кожні вісім годин.
Коні перевозяться в окремих стійлах, за винятком кобил, що перевозяться разом із лошатами. Необ'їжджені коні на великі відстані не перевозяться.
За винятком перевезення разом з матір'ю, тривалі перевезення здійснюються лише для:
лошат віком від чотирьох місяців, крім зареєстрованих коней;
телят віком від 14 днів;
поросят вагою більше 10 кілограмів.
Після зазначеного часу перевезення тварини повинні бути вивантажені, нагодовані, напоєні і залишені для відпочинку протягом 24 годин.
52. Перевезення сільськогосподарських тварин залізничним транспортом здійснюється з урахуванням положень пункту 51 цих Правил та додатку 1.
53. У разі перевезення сільськогосподарських тварин морським та річковим транспортом обсяг простору, необхідного для розміщення однієї тварини на судні, розраховується виходячи з таких нормативів:
племінні коні - 3 - 3,5 кв. метра;
робочі коні, воли, великі бики та корови - 2,5 - 3 кв. метри;
бики та корови звичайні - 2 - 2,5 кв. метра;
свині - 1,5 - 3 кв. метри;
вівці та кози - 0,75 - 1 кв. метр;
поросята - 0,5 - 1 кв. метр.
У разі тривалого перевезення тварин застосовуються спеціальні транспортні засоби, мінімальна площа поверхні яких наведена у додатку 1.
Перевезення тварин партіями чисельністю 200 та більше голів у разі тривалості перевезення понад п'ять діб здійснюється у супроводі спеціаліста у галузі ветеринарної медицини.
Домашні коні, за винятком кобил, що перевозяться разом із лошатами, розміщуються в окремих стійлах під час завантаження на судно.
Не допускається перевезення коней на багатопалубних транспортних суднах, крім випадків, коли вони завантажені на найнижчу палубу за відсутності інших тварин на вищій палубі. Мінімальна висота відсіку, в якому перевозяться коні, повинна бути на 75 сантиметрів більше, ніж висота загривка найвищої тварини.
Максимальна кількість необ'їжджених коней у партії становить чотири тварини.
Судна для перевезення сільськогосподарських тварин чи судна для перевезення контейнерів з такими тваринами протягом часу, що перевищує 24 години, повинні на момент відправлення містити кількість підстилки, корму та води, необхідну для задоволення мінімальних денних потреб тварин у розрахунку на заплановану кількість днів і додатково їх триденну норму. Мінімальна денна норма корму та води для сільськогосподарських тварин, що підлягають перевезенню на суднах, наведена у додатку 2.
Фураж може бути замінений концентрованим кормом і навпаки.
54. Транспортні засоби, що використовуються у разі тривалого перевезення тварин (більше ніж 24 години) повинні відповідати таким вимогам:
бути обладнаними дахом яскравого кольору з належною ізоляцією;
підлога покривається підстилкою або подібним до неї матеріалом (залежно від виду і кількості тварин, що перевозяться, часу перевезення та погодних умов), який забезпечує належне поглинання екскрементів;
містити достатню кількість корму для годування тварин протягом перевезення, що зберігається у спосіб, який забезпечує його захист від впливу несприятливих погодних умов, потрапляння пилу, палива, вихлопних газів, а також екскрементів тварин;
бути обладнаними пристроями для напування тварин відповідної конструкції, що з'єднуються з ємностями для води, перебувають у робочому стані і розміщуються у спосіб, що забезпечує доступ до них усіх тварин;
загальний об'єм ємностей для води повинен дорівнювати 1,5 відсотка максимального корисного навантаження транспортного засобу. Конструкція зазначених ємностей повинна забезпечувати вільне витікання води і їх миття після кожного перевезення, надавати змогу перевіряти рівень води в них;
конструкція спеціального транспортного засобу повинна передбачати можливість закріплення пристроїв для годування тварин для запобігання їх перекиданню. Під час руху транспортного засобу та у випадках, коли таке обладнання не використовується, воно зберігається окремо від тварин;
спеціальний транспортний засіб обладнується перегородками для утворення окремих секцій. При цьому забезпечується вільний доступ тварин до пристроїв для напування. Конструкція перегородок повинна відповідати вимогам щодо зміни розміру секції відповідно до розмірів і кількості тварин, їх видових та індивідуальних особливостей.

 



Комментарии по данной теме: Особливості транспортування сільськогосподарських тварин

 

Порядок видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки затверджений наказом Мінрегіону України від 05.07.2011 № 103 та діє в редакції наказу Мінрегіону України від 25.02.2013 № 66. Будівельний паспорт забудови земельної ділянки визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного) з площею до 300 кв.м., господарських будівель, споруд, гаражів, елементів інженерного захисту, благоустрою та озеленення на земельній ділянці. Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів затверджено наказом Мінрегіону України від 16.05.2011 № 45. Порядок надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст затверджено наказом Мінрегіону України від 07.07.2011 № 109. Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 466. Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461. Прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, громадянських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення 1 та 2 категорії складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт, і проведення технічного обстеження їх будівельних конструкцій та інженерних мереж відбувається відповідно до наказу Мінрегіону України від 19.03.2013 № 95, зареєстрованого в Мін'юсті України 15 квітня 2013 року за № 612/23144.

Олег Викторович - кандидат наук, сертифицированный архитектор. Районы Киева: Голосеевский, Святошинский, Соломенский, Оболонский, Подольский, Печерский, Шевченковский, Дарницкий, Днепровский, Деснянский. Районы Киевской области: Барышевский, Белоцерковский, Богуславский, Бориспольский, Бородянский, Броварский, Васильковский, Володарский, Вышгородский, Згуровский, Иванковский, Кагарлыкский, Киево-Святошинский, Макаровский, Мироновский, Обуховский, Переяслав-Хмельницкий, Полесский, Ракитнянский, Сквирский, Ставищенский, Таращанский, Тетиевский, Фастовский, Яготинский.