Конт.:

Олег Прокопенко

Кандидат наук, архитектор в Киеве Tel, Viber +38 063 608 7812


Архитектурное проектирование зданий
032016 10

Особливості транспортування риби та інших гідробіонтів

Олег Прокопенко - кандидат наук, архитектор в Киеве, дизайн-проекты. Получение стройпаспорта, градусловий! Анализ земельных участков под застройку с разработкой архитектурной концепции. Опыт государственной службы в центральном органе гос. исп. власти. Веб, медиа, IT.

Автор: Oleg | Раздел: Транспортне право | Просмотров: 1 750

Особливості транспортування риби та інших гідробіонтів
65. Рибу рекомендується перевозити у прохолодну похмуру погоду у воді пониженої температури за умови насичення її киснем. Оптимальна температура води для перевезення теплолюбних риб становить 10 - 12° C влітку, 5 - 6° C - навесні і восени, 2 - 3° C - взимку. Слід уникати перевезення риб за мінусової температури. Для перевезення холодолюбних риб температура води влітку повинна становити 6 - 8° C, навесні і восени - 3 - 5° C.
Після завершення перевезення температуру в ємностях для перевезення доводять до температури, що реєструється у водоймі, в яку планується випустити рибу. Різниця у температурі води не повинна перевищувати 1 - 2° C для молоді (зокрема, личинок) та 3 - 4° C для риби після досягнення нею однорічного віку.
У разі перевезення риби у поліетиленових пакетах температуру води корегують шляхом їх занурення перед вивантаженням у водойму, в яку планується випустити рибу.
Розрахункові норми споживання рибою кисню під час перевезення наведено у додатку 3.
Норми завантаження однорічок коропу наведено у додатку 4.
Ємності для перевезення риби заповнюються чистою водою з нейтральною реакцією, яка не містить завислих часточок та за хімічним складом відповідає рибоводним нормам. Не допускається використання водопровідної води, обробленої хлором, колодязної та артезіанської води.
Під час перевезення риби воду необхідно аерувати. У спеціальних автомобілях та живорибних вагонах для аерації застосовують компресор або кисневі балони з редукторами. Перевезення риби в тарі без аераційних пристосувань у цистернах здійснюється з відкритими отворами.
66. Перед перевезенням риби проводиться дезінфекція ємностей, зокрема тих, у яких планується перевозити личинок та однорічок, шляхом їх оброблення 10 - 20-відсотковим розчином хлорного вапна та ретельного промивання.
67. Підготовка риби до перевезення здійснюється з додержанням таких вимог:
допускається перевозити рибу на всіх стадіях розвитку до інших рибницьких господарств за наявності ветеринарного свідоцтва або ветеринарної довідки;
проводиться клінічний огляд риби (не менш як 100 особин). Для паразитологічних досліджень відбирають 25 особин (три - п'ять з кожної водойми). У разі перевезення риби з природних рибницьких водойм проводиться огляд риби кожного виду, виловленої на різних ділянках. Аналогічні дослідження проводяться перед випуском риби у водойми;
призначену для перевезення рибу обробляють під контролем спеціаліста у галузі ветеринарної медицини засобами проти виявлених паразитів відповідно до встановлених інструкцій. Після оброблення проводяться контрольні іхтіопатологічні дослідження риби. У разі необхідності проводиться повторне оброблення риби;
не допускається завантаження у ємності для перевезення нагодованої риби. Годування риби припиняється не менше ніж за 12 - 15 годин до моменту завантаження до таких ємностей;
призначену для перевезення рибу обстежують, хворих і травмованих риб видаляють;
перед перевезенням рибу протягом кількох годин витримують у спеціальних проточних садках з чистою водою і високою концентрацією у ній кисню з метою очищення зябер від мулу, кишечника від екскрементів;
посадковий матеріал та молодь риби можна обробляти з профілактичною метою лікувальними розчинами безпосередньо під час перевезення у ємностях для транспортування. Для оброблення риби у ємностях для транспортування використовують органічні барвники, кухонну сіль, концентрація яких розраховується залежно від тривалості перевезення.
68. До перевезення допускається жива риба, рухлива, без механічних пошкоджень і наростів плісняви на тілі, із цілою лускою та шкірним покривом, цілими і чистими плавниками, непошкодженими очима, без пухлин на тілі, тонким шаром слизу на поверхні тіла.
69. У разі перевезення риби автомобільним транспортом застосовуються молочні бідони, каністри, поліетиленові пакети, канни, контейнери, ємності, встановлені на тракторних причепах, а також спеціалізовані живорибні машини.
70. Допускається перевезення риби у поліетиленових пакетах, що виготовляються з поліетиленового рукава завширшки 40 - 80 сантиметрів і завтовшки 0,07 - 0,15 міліметрів. Для перевезення риби можуть використовуватися два типи пакетів - стандартні поліетиленові пакети місткістю 40 літрів, насичені 20 літрами кисню, упаковані у стандартні картонні коробки, та великогабаритні пакети, які містять до 300 літрів води. У разі коли час перевезення молоді риби перевищує дві години, пакети наповнюють киснем у співвідношенні води та кисню 1:1, герметизують еластичними гумовими джгутами або металевими затискачами.

 

Градостроительный расчет для получения градостроительных условий и ограничений, архитектурное проектирование, разработка эскиза намерений застройки для получения строительного паспорта застройки в Киеве!

032016 10

Особливості транспортування диких тварин

Олег Прокопенко - кандидат наук, архитектор в Киеве, дизайн-проекты. Получение стройпаспорта, градусловий! Анализ земельных участков под застройку с разработкой архитектурной концепции. Опыт государственной службы в центральном органе гос. исп. власти. Веб, медиа, IT.

Автор: Oleg | Раздел: Транспортне право | Просмотров: 1 632

Особливості транспортування диких тварин
55. Перевезення диких тварин здійснюється тільки у спеціальних транспортних засобах або у спеціальних засобах перевезення, на яких зазначається інформація про наявність полохливих або небезпечних тварин.
56. Перевезення диких тварин здійснюється на підставі таких документів:
письмова інструкція стосовно годування, напування та інших вимог щодо їх догляду, видана відправником;
повідомлення із зазначенням, що тварини є дикими, полохливими або небезпечними;
супровідні ветеринарні документи (ветеринарно-санітарний паспорт, ветеринарне свідоцтво);
дозвіл на імпорт та експорт зразків видів дикої фауни і флори або сертифікат на пересувні виставки, реекспорт та інтродукцію з моря зазначених зразків, які є об'єктами регулювання Конвенції про міжнародну торгівлю видами дикої фауни і флори, що перебувають під загрозою зникнення.
57. У разі перевезення диких тварин на зовнішньому боці засобу перевезення зазначаються:
для фізичних осіб - прізвище, ім'я, по батькові, адреса і номер телефону відправника (одержувача);
для юридичних осіб - повне найменування, адреса і номер телефону відправника (одержувача);
наукова і загальноприйнята назва тварин та їх кількість у засобі перевезення;
для отруйних тварин - позначка "POISONOUS" ("ОТРУЙНО");
для агресивних тварин, у тому числі птахів, які можуть заподіяти шкоду через вентиляційні отвори засобу перевезення, - позначка "This Animal Bites" ("Ця тварина кусається");
одне з двох маркувань "LIVE ANIMALS" ("ЖИВІ ТВАРИНИ") (світло-зелене на світлому фоні) чи "Laboratory Animals" ("Лабораторні тварини") (світло-червоне на світлому фоні).
Додатково до кожного маркування додається маркування із зазначенням напрямку вгору (світло-червоне або чорне). Мінімальний розмір кожного з маркувань становить не менше ніж 10 х 15 сантиметрів.
58. Конструкція засобів перевезення диких тварин повинна відповідати біологічним особливостям їх окремих видів. Типові конструкції засобів перевезення диких тварин затверджуються Мінприроди.
59. Перевезення диких птахів, які належать до дрібних видів (завдовжки менш як 23 сантиметри), здійснюється з додержанням таких вимог:
засоби перевезення виготовляються з дерева, заліза чи пластика, затягуються сіткою. У засобі перевезення може розміщуватися до 50 птахів, які належать до дрібних видів, більших видів - у пропорційно меншій кількості. Розмір засобу перевезення повинен давати змогу всім птахам одночасно відпочивати, вільно рухатись і перебувати у природних позах;
кількість папуг, які належать до дрібних видів, у засобі перевезення не повинна перевищувати 25 особин;
агресивних птахів перевозять по одному. Засіб перевезення таких птахів обладнується з трьох (двох, якщо він невеликий) сторін планками для створення проміжку між ним та іншим вантажем. Не допускається наявність усередині засобу перевезення гострих кутів і нерівностей, які можуть травмувати птахів. Якщо природним для виду є сидіння на гілках, засіб перевезення облаштовується жердинками, розміщеними так, щоб екскременти не потрапляли на інших птахів і в пристрої для напування. Засіб перевезення облаштовується пристроями для напування і годування тварин. У разі перевезення малочисельних партій птахів наявність пристроїв для годування необов'язкова. Стінки засобу перевезення повинні бути глухими, з вентиляційними отворами діаметром близько 2,5 сантиметра на відстані приблизно 5 сантиметрів один від одного. Дверцята засобу перевезення обладнуються засувами або іншими пристроями, що унеможливлюють їх самовільне відкриття.
60. Засоби перевезення великих папуг та інших птахів (завдовжки понад 23 сантиметри) повинні відповідати таким вимогам:
стінки виготовляються з фанери (завтовшки не менш як 1,2 сантиметра), дерева (завтовшки не менш як 0,5 сантиметра) або металу. Замість жердинок на підлозі закріплюються планки;
усі отвори повинні бути затягнуті сіткою та прикриті легкою тканиною, яка не перешкоджає циркуляції повітря;
висота засобу перевезення повинна перевищувати висоту птаха на одну третину. Передня стінка такого засобу складається з двох сіток (внутрішня з яких - пластикова), розташованих на відстані 4 - 5 сантиметрів, дверцята повинні мати не менш як два отвори діаметром більше 5 сантиметрів. Засіб перевезення оснащується пристроєм для напування.
У засобі перевезення перевозиться по одному птаху.
61. Для перевезення денних хижих птахів і сов можна також використовувати клітку для котів і собак, обладнану в такий спосіб:
на підлозі прикріплюють бруски чи покривають її матеріалом, що виключає ковзання;
дверцята і вентиляційні отвори закривають легкою тканиною, яка не перешкоджає циркуляції повітря, але створює напівтемряву;
установлюється пристрій для напування;
облаштовується віконце для спостереження.
62. Засоби перевезення для дрібних приматів повинні відповідати таким вимогам:
верхні дві третини передньої стінки глухі з вентиляційними отворами, нижня третина затягнута сіткою, дно суцільне, з ємністю для екскрементів, наповненою сорбентом; підлога з дерев'яних брусків 2,5 х 2,5 сантиметра, прикріплених з інтервалом 0,5 - 1 сантиметр. Як дверцята використовується передня або задня стінка. Усередині засобу перевезення розміщується поличка завдовжки як третина загальної його довжини. Пристрої для напування та годування закріплюються на висоті, що не дає змоги тваринам сидіти на них. Вентиляційні отвори із заокругленими краями облаштовуються знизу двох довгих сторін і у верхній третині клітки;
для перевезення приматів можна також використовувати пластикову клітку для котів і собак, обладнану в такий спосіб:
- підлога покривається підстилкою або подібним до неї матеріалом, який забезпечує поглинання екскрементів;
- усередині встановлюється поличка для відпочинку.
63. Перевезення черепах, ящірок та змій здійснюється з додержанням таких вимог:
матеріал, з якого виготовляються засоби перевезення, повинен бути водостійким, розмір - достатній для розміщення черепах в один шар, кришка повинна відкриватися для перевірки стану тварин, діаметр вентиляційних отворів становить не менш як 1 сантиметр. Засіб перевезення може містити лише один горизонтальний шар секцій. Не допускається розміщення в одному засобі перевезення більше ніж 10 черепах з довжиною спинного щита до 10 сантиметрів та більше п'яти черепах з довжиною такого щита понад 10 сантиметрів;
черепах із довжиною спинного щита до 10 сантиметрів можна перевозити у невеликих пластикових контейнерах (до 12,7 х 12,7 х 4,5 сантиметра). У великому контейнері (до 68,6 х 28 х 22,8 сантиметра) черепах розміщують не більше ніж у п'ять шарів. Вентиляційні отвори облаштовуються з чотирьох боків контейнера. У кожній внутрішній секції контейнера розміщується не більше ніж п'ять черепах із довжиною спинного щита від 5 до 10 сантиметрів і лише одного виду. Агресивні види і всі види водних черепах перевозять у контейнері тільки по одній особині;
в одному контейнері або секції перевозять лише один вид ящірок та змій. Ящірки та змії завдовжки понад 77 сантиметрів, вкриті шипами ящірки, дорослі гекони перевозяться по одній особині. Ящірок і змій додатково упаковують у міцні мішки, виготовлені з матеріалу, що не перешкоджає циркуляції повітря. Кожен мішок повинен містити позначку "ОТРУЙНО" ("POISONOUS") або "НЕ ОТРУЙНО" ("NON-POISONOUS").
64. Перевезення китоподібних здійснюється з додержанням таких вимог:
китоподібні перевозяться виключно у ваннах відповідної конструкції або в спеціальних гамаках у супроводі спеціаліста з морських ссавців та спеціаліста у галузі ветеринарної медицини;
за рекомендацією спеціаліста з морських ссавців під час перевезення китоподібних проводиться:
- медикаментозне оброблення тварин з метою профілактики стресу і його наслідків;
- занурення тварин у воду (у разі перевезення у ваннах);
- захист тварин від прямих сонячних променів;
- захист очей тварин від висихання і травмування;
- захист шкіри тварин від висихання, тертя і надмірного тиску;
вода, у якій перебувають тварини, повинна бути чистою.

 

Градостроительный расчет для получения градостроительных условий и ограничений, архитектурное проектирование, разработка эскиза намерений застройки для получения строительного паспорта застройки в Киеве!

Назад 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 107 Далее

 

Порядок видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки затверджений наказом Мінрегіону України від 05.07.2011 № 103 та діє в редакції наказу Мінрегіону України від 25.02.2013 № 66. Будівельний паспорт забудови земельної ділянки визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного) з площею до 300 кв.м., господарських будівель, споруд, гаражів, елементів інженерного захисту, благоустрою та озеленення на земельній ділянці. Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів затверджено наказом Мінрегіону України від 16.05.2011 № 45. Порядок надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст затверджено наказом Мінрегіону України від 07.07.2011 № 109. Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 466. Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461. Прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, громадянських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення 1 та 2 категорії складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт, і проведення технічного обстеження їх будівельних конструкцій та інженерних мереж відбувається відповідно до наказу Мінрегіону України від 19.03.2013 № 95, зареєстрованого в Мін'юсті України 15 квітня 2013 року за № 612/23144.

Олег Викторович - кандидат наук, сертифицированный архитектор. Районы Киева: Голосеевский, Святошинский, Соломенский, Оболонский, Подольский, Печерский, Шевченковский, Дарницкий, Днепровский, Деснянский. Районы Киевской области: Барышевский, Белоцерковский, Богуславский, Бориспольский, Бородянский, Броварский, Васильковский, Володарский, Вышгородский, Згуровский, Иванковский, Кагарлыкский, Киево-Святошинский, Макаровский, Мироновский, Обуховский, Переяслав-Хмельницкий, Полесский, Ракитнянский, Сквирский, Ставищенский, Таращанский, Тетиевский, Фастовский, Яготинский.