ВУЗЛИ ВУЛИЦЬ І ДОРІГ В ОДНОМУ ТА РІЗНИХ РІВНЯХ

ВУЗЛИ ВУЛИЦЬ І ДОРІГ В ОДНОМУ ТА РІЗНИХ
РІВНЯХ

Загальні вимоги

3.1 Вузли в одному або різних рівнях слід
проектувати у відповідності з категоріями вулиць і доріг, що пересікаються або
примикають, з врахуванням перспективної інтенсивності руху транспорту та пішо­ходів.

Магістральні вулиці та дороги безперервного руху
повинні мати всі вузли в різних рівнях.

На магістральних вулицях і дорогах регульованого
руху вузли в різних рівнях слід улаштовувати, як­що сумарна інтенсивність
транспортних потоків на під\’їздах до вузла перевищує 6000 авт./год або інтен­сивність
одного з лівих поворотів більше 600 авт./год; за меншої інтенсивності – у
випадках, обумовлених рельєфом місцевості або іншими містобудівними умовами.

Примітка. Допускається поетапне будівництво вузлів у різних рівнях
з організацією руху транспорту та пішоходів на першу чергу в одному рівні. У
цьому разі при прокладанні інженерних комунікацій, будівництві нових наземних і
підземних споруд обов\’язкове врахування перспективних параметрів даного вузла.

На вулицях і дорогах районного, місцевого, а в малих
і середніх містах – загальноміського значення, а також на селищних і сільських
вулицях (дорогах) вузли влаштовуються, як правило, в одному рівні.

3.2 Відстані між вузлами в різних рівнях повинні
бути: на вулицях і дорогах безперервного руху – 800-1200 м (в центральних зонах
міст – не менше 600 м),
регульованого руху (в межах сельбищної тери­торії) – 500-1500 м, між вузлами в одному
рівні – 300-800 м.

Улаштування правоповоротних
примикань вулиць і доріг місцевого значення до інших магістральних вулиць і
доріг з регульованим рухом та до місцевих (бічних) проїздів вулиць з
безперервним рухом слід передбачати на відстані не менше 100 м від найближчого вузла
магістральної мережі та не менше 150
м один від одного.

Відстань між примиканнями
місцевих проїздів до основної проїзної частини магістралей регульо­ваного руху
слід приймати через 300-400 м
і, як правило, у вузлах із світлофорним регулюванням. За відстані
між такими вузлами більше ніж 400
м допускається примикання на перегоні з організацією
руху тільки праворуч.

Примітка. У районах реконструкції допускається зменшувати
відстань між вузлами в одному рівні на магістральних вулицях і дорогах
регульованого руху до 200 м,
а також передбачати правоповоротні примикання вулиць і доріг місцевого значення
безпосередньо до основних проїзних частин вулиць безперервного руху, які не
мають бічних проїздів. Відстань між такими примиканнями повинна бути не менше 300 м з обов\’язковим
улаштуванням перехідно-швидкісних смуг.

3.3 Вибір типу та обгрунтування рішень вузла в
одному чи різних рівнях необхідно здійснювати на основі попередньо розробленої
комплексної схеми організації руху на вулично-дорожній мережі міста, району чи
всієї вулиці (дороги) шляхом техніко-економічних порівнянь можливих варіантів з
урахуван­ням: категорії вулиць і доріг, що перетинаються, розрахункової
інтенсивності та швидкості руху прямих і поворотних, в першу чергу,
лівоповоротних потоків; зручності та безпеки руху транспорту та пішоходів, наявності
вільної території та її конфігурації, рельєфу місцевості; характеру прилеглої
до вузла існуючої та перспективної забудови; архітектурно-композиційних вимог;
типу та розміщення підземних комунікацій;

вартості будівництва та
транспортно-експлуатаційних втрат; можливості поетапного будівництва вузла та
зниження впливу транспорту на навколишнє середовище.

admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code