Порядок проведення робіт
1. До початку робіт виконавець повинен мати акти виробничо-технічного бюро ГоловАПУ:
1.1. Про винесення червоних ліній вулиць.
1.2. Про винесення в натуру будівельної мережі, до якої додається прив\’язка трас, що будуються. Геодезичні роботи по замовленню забудовника.
1.3. Про винесення в натуру траси в тому випадку, якщо в проекті є координати трас.
Примітка. Акт про виконання геодезичних робіт по винесенню в натуру не потрібний, якщо в погодженому з інженерним управлінням ГоловАПУ проекті є прив\’язки від існуючих будинків і споруд.
2. З метою уникнення пошкоджень підземного господарства будівельні організації перед початком робіт зобов\’язані уточнити наявність в місцях розрить підземних комунікацій і погодити свою роботу з відповідними службами, які ведуть експлуатацію цих мереж.
3. Виконавець робіт зобов\’язаний:
3.1. Встановити на траншеї з обох боків щитове огородження, перехідні містки, дорожні знаки, нічне освітлення (якщо роботи проводяться на проїжджих частинах).
3.2. Завозити матеріали на місце проведення робіт не раніш як за добу до початку виконання робіт. Складування матеріалів проводити в межах огородження.
3.3. Брущатку, борт, асфальтобетон, щебінку, грандвідсів складувати окремо, не змішувати їх з грунтом і зберігати до закінчення робіт в межах захищення з метою їх повторного використання, не завалюючи проїзди і проходи.
Знятий асфальтобетон вивозити протягом 24 годин після початку роботи в місця складування згідно з рішенням міськвиконкому під 2 квітня 1979 р. N 422.
Виконувати технічні умови на асфальтобетон, вирубаний при розритті вулиць, передбачені формою N 2.
3.4. При розритті вулиць з твердим шляховим покриттям (асфальтобетон, цементобетон, брущатка та ін.) роботи виконуються згідно з БНіП.
Передбачати засипання траншей місцевим грунтом оптимальної вологості з врахуванням гідрологічних умов з механічним ущільненням шаром 20 – 30 см.
3.5. Закріпити підземні комунікації, виявлені при розритті котлована або траншей, згідно з вказівками представників мереж по встановлених Правилах.
3.6. Не завалювати грунтом і матеріалами інженерні мережі, зелені насадження, люки, колодязі підземних комунікацій і проїзди до них, а також вуличні лотки для стоку води.
3.7. Прибирання і очищення місць робіт проводити одночасно з основними роботами і завершувати не пізніше 12 годин після закінчення робіт.
3.8. Тимчасове огородження, встановлене в місцях розриття, знімається організацією, яка проводила роботи, тільки після відновлення шляхового покриття, яке гарантує безпечний рух транспорту і пішоходів.
4. При розриттях, які потребують закриття проїздів, повинна бути складена схема організації руху з розстановкою шляхових знаків (ГОСТ 10807-78) і вказані стрілками напрями об\’їздів.
5. Якщо при розритті виявлені підземні комунікації, не вказані в проектах, виконавець робіт зобов\’язаний негайно сповістити експлуатаційну організацію, проектну організацію і інженерне управління ГоловАПУ.
6. Експлуатаційні організації зобов\’язані за викликом виконання робіт висилати свого представника на місце проведення робіт. В разі неявки відповідальність за наслідки несе також організація, представник якої не з\’явився на виклик.
7. Відповідальність за пошкодження підземних комунікацій, споруд, вказаних в проектах, і зелених насаджень несуть виконавці робіт.
8. У разі виявлення в зоні будівництва геодезичних знаків виконавець робіт повинен нести повну відповідальність за їх збереження.
9. Засипання траншей після виконання робіт повинно проводитися з обов\’язковим виконанням таких правил:
9.1. Засипання повинне проводитися з поступовим розбиранням кріплення.
9.2. Передбачити засипання траншей місцевим грунтом оптимальної вологості з урахуванням гідрологічних умов з механічним ущільненням шаром 20 – 30 см.
9.3. При засипанні траншей грунтом коефіцієнт ущільнення грунту повинен бути не менше 0,98.
9.4. Засипання траншей повинне проводитися після огляду схованих робіт і складання акта з участю представника ШЕУ району.
Поновлення покриття проводиться після подання будівельною організацією висновку про ступінь ущільнення грунту. Коефіцієнт ущільнення повинен бути не менше 0,98.
10. При розритті вулиць з грунтовим проїздом організація, яка проводила розриття, зобов\’язана відновити грунтове покриття з забезпеченням його дальшої експлуатації.
11. Роботи по ремонту трамвайної колії проводяться цілодобово.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code