Правила проведення робіт

Правила проведення робіт
1. Виконання робіт, зв\’язаних з прокладанням, ремонтом і переустроєм підземних споруд, будівництвом і ремонтом будинків і шляхів, проведенням благоустрою і озелененням територій, бурінням свердловин, дозволяється тільки по ордерах спеціального відділу по благоустрою м. Києва, які видаються на основі проектів, погоджених з інженерним управлінням ГоловАПУ.
Порядок виконання робіт встановлюється спеціальним відділом по благоустрою м. Києва.
Ордери видаються тільки особам керівного і інженерно-технічного складу (начальник дільниці, старший виконроб, виконроб, майстер), допущеним до виробництва будівельних робіт.
2. За самовільне розриття, яке проводиться без ордера спеціального відділу по благоустрою, керівник організації несе відповідальність нарівні з безпосереднім виконавцем робіт.
Впровадження робіт по прострочених ордерах вважається як самовільне розриття.
В усіх випадках самовільних робіт спеціальний відділ по благоустрою зобов\’язаний прийняти найсуворіші адміністративні заходи.
Якщо буде встановлено, що організація проводить самовільні розриття систематично, питання про керівників таких організацій спеціальний відділ по благоустрою виносить на розгляд виконкому міської Ради.
3. Ордери на виконання робіт, пов\’язаних з будівництвом будинків, видаються генеральному підрядчику на весь комплекс робіт в межах будівельного майданчика або кварталу на нових масивах.
За межами будівельного майданчика або кварталу на нових масивах підключення і прокладання всіх підземних комунікацій проводяться по окремих ордерах спеціального відділу по благоустрою.
4. Для одержання ордера на проведення земляних робіт необхідно представити в спеціальний відділ по благоустрою таку документацію:
4.1. Техно-робочий проект або робочі креслення, погоджені з інженерним управлінням ГоловАПУ, графіки робіт на об\’єкті зі строками виконання більше 10 днів і на основних транспортних магістралях.
4.2. Заявку за підписом керівника підрядної організації з вказівкою відповідальної особи за роботи (форма N 1).
4.3. Копію наказу замовника за підписом керівника організації про призначення відповідальної особи за технічний нагляд за об\’єктом.
4.4. Гарантію за підписом керівника і головного бухгалтера організації про наявність матеріалів, робочої сили, механізмів, автотранспорту, необхідної кількості щитів для огородження, перехідних містків, попереджаючих засобів безпеки (червоні ліхтарі, шляхові знаки (ГОСТ 10807-78)).
4.5. Погодження на ордері управління експлуатації автомобільних шляхів м. Києва \”Київупршлях\” по всіх розриттях, які проводяться на площах і вулицях міста, в межах червоних ліній, незалежно від наявності на них шляхового покриття.
В разі незгодження управління експлуатації автошляхів \”Київупршлях\” зобов\’язане написати на ордері причини, по яких не погоджується ордер.
4.6. Акт районного шляхового лінійного управління, якщо роботи проводяться в межах червоних ліній вулиць, або акт іншої організації про передачу їй території під розриття (форма N 2).
4.7. Гарантію на поновлення шляхового покриття (форма N 5).
4.8. Погодження управління Державтоінспекції УВС м. Києва.
5. При розритті будівельною організацією траншей для прокладання або переустрою підземних комунікацій із залученням субпідрядної спеціалізованої монтажної організації ордер оформляється при наявності спільного графіка на виконання як земляних, так і монтажних робіт.
6. Для одержання дозволу на проведення підготовчих і основних робіт по будівництву споруд (жилі будинки, школи, дитячі садки, лікувальні, культурно-побутові та ін.) необхідно представити дозвіл управління Державного архітектурно-будівельного контролю ГоловАПУ (ДАБКа).
7. З метою прискорення робіт, зв\’язаних з розширенням проїздів, ордер видається з розрахунком роботи в дві-три зміни.
Строки закінчення робіт, встановлені ордером, обов\’язкові для виконання.
В разі порушення строку виконання робіт ордер продовжується спеціальним відділом по благоустрою і управлінням експлуатації автошляхів \”Київупршлях\” з візою Державтоінспекції УВС м. Києва, після перевірки стану робіт на об\’єкті і причин їх затримки винні притягаються до адміністративної відповідальності.
8. Відбудова покриття повинна початися не пізніше 3 днів після завершення робіт (для організацій, які відбудовують покриття своїми силами) і закінчитися в строки, передбачені ордером спеціального відділу.
9. Організація, яка виконувала роботи і не має в своєму складі дорожньо-будівельної дільниці, повинна не пізніше 2 днів після закінчення робіт передати по акту (форма N 3) місце розриття тій організації, яка гарантувала відбудову покриття.
В акті (форма N 3) вказуються розмір робіт, строки відновлення покриття, а також кількість вивезеного асфальтобетону в місця складування згідно з рішенням міськвиконкому від 2 квітня 1979 р. N 422.
Акт передається організацією, яка проводила розриття, спеціальному відділу по благоустрою і управлінню експлуатації автошляхів \”Київупршлях\”.
До поновлення шляхового покриття місця розриття повинні бути на одному рівні з полотном шляху.
10. В зимовий період передача місць розриття по акту (форма N 3) проводиться при умові забезпечення будівельною організацією:
10.1. Повного очищення місця розриття від снігу і льоду та створення умов для виконання розміру робіт по поновленню шляхового покриття.
10.2. Гарантії на оплату тимчасового поновлення шляхового покриття в зимових умовах і повторного його поновлення, якщо в цьому виникне необхідність.
10.3. Повного вивезення старого асфальтобетону в місця складування згідно з рішенням міськвиконкому від 2 квітня 1979 р. N 422.
11. Поновлені ділянки покриття здаються районному шляховому експлуатаційно-лінійному управлінню по акту (форма N 4) з послідовною його передачею спеціальному відділу по благоустрою і управлінню експлуатації автошляхів \”Київупршлях\”.
12. Поновлення шляхових покриттів повинно викопуватися цілорічно (незалежно від пори року) в строки, обумовлені ордером спеціального відділу по благоустрою, з врахуванням вимог п. 5 ч. III.
Поперечні розриття на проїжджих частинах вулиць повинні поновлюватися негайно з виконанням Правил по ущільненню грунту і застосуванню пісного бетону 30 – 40 см.
13. Поновленню підлягає розриття смуги прокладання підземних комунікацій. У разі порушення асфальтобетонного покриття проїжджої частини вулиці і тротуарів при роботі механізмами або складуванні будівельних матеріалів поза межею смуги інженерних комунікацій організація, яка проводить роботи, зобов\’язана відбудувати асфальтобетонне покриття проїжджої частини і тротуарів в межах всієї монтажної зони і здати районному шляховому експлуатаційно-лінійному управлінню по акту (форма N 4).
14. Спеціальний відділ по благоустрою повинен стежити за своєчасним виконанням робіт і відновленням покриття і не видавати забудовнику нових ордерів, якщо він не представив спеціальному відділу по благоустрою і управлінню експлуатації автошляхів \”Київупршлях\” акти по формі N 4 або формі N 3 про здачу попередніх об\’єктів і довідки інженерного управління ГоловАПУ з прийняттям контрольно-геодезичної зйомки.
Ці заходи не виключають прийняття спеціальним відділом по благоустрою адміністративних заходів до відповідальних осіб за виконання робіт і керівників організацій.
15. Для одержання ордера на прокладання підземних комунікацій під магістральними вулицями закритим способом необхідно представити в спеціальний відділ по благоустрою проект організації робіт і поперечний профіль магістралі з вказівкою положення існуючих і проектних підземних комунікацій.
16. При аваріях, ліквідація яких пов\’язана з розриттям, попередній дозвіл дається районними спеціальними відділами по телефону з подальшим оформленням аварійного ордера протягом 1 дня.
Строки закінчення робіт по аварійному ордеру – 3 доби з розрахунком, що роботи проводяться обов\’язково в три зміни (цілодобово).
При видачі аварійного ордера спеціальний відділ по благоустрою терміново сповіщає по телефону відповідне районне шляхове експлуатаційно-лінійне управління з вказівкою строку закінчення робіт згідно з ордером.
Якщо роботи по аварійному ордеру неможливо закінчити протягом 3 днів, спеціальний відділ по благоустрою зобов\’язаний затребувати від організації, яка усуває аварію, одержання на загальній підставі звичайного ордера замість аварійного.
17. Прибирання і очищення місць роботи проводити одночасно з основними роботами по ліквідації аварій і закінчувати не пізніше 12 годин після завершення робіт.
Забороняється в зимовий час проводити відкачування води на проїжджу частину вулиці. Організація, яка ліквідує аварію, повинна проводити сколювання льоду, що утворився в результаті аварії, і його вивезення.
18. Після ліквідації аварії місце розриття здається організацією, яка проводила розриття, районному шляховому експлуатаційно-лінійному управлінню і акти про прийняття місць розриття під відновлення покриття (корінець ордера) передаються в спеціальний відділ по благоустрою.
Строк закриття аварійного ордера – 3 дні з моменту закінчення робіт.
Відповідальність за своєчасну здачу контрольних корінців несе в установленому порядку керівник служби, яка ліквідувала аварію.

admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code