Главная > Планировка и застройка территорий > Розрахунки машино-, пасажиро- та пішохідних та велосипедних потоків

Розрахунки машино-, пасажиро- та пішохідних та велосипедних потоків


17-08-2018, 16:38. Разместил: Oleg
Розрахунки машино-, пасажиро- та пішохідних та велосипедних потоків для проектування окремих дільниць і вузлів вулично-дорожньої мережі та громадського транспорту, оцінки їх пропускної здатності слід проводити в імітаційних транспортних моделях шляхом встановлення матриці кореспонденцій для виявлення завантаження окремих елементів, за необхідності на мережі прилеглого району з визначенням "пікових" навантажень, часової нерівномірності, нерівномірності руху за напрямками.
Такі розрахунки рекомендується здійснювати в комплексі з уточнюючим розрахунком по місту в цілому на базі макромоделей, задіяних в генеральному плані або комплексній схемі транспорту.
Графічні блоки моделей мають доповнюватись блоками візуалізації.
10.7.6При розміщенні об'єктів загальноміського значення на територіях, прилеглих до магі - стральних вулиць, доріг, необхідно враховувати їх очікуваний вплив на транспортне навантаження цих магістралей (вузлів).
10.7.7Ширину вулиць і доріг (у червоних лініях) слід визначати з урахуванням їх категорій та в залежності від розрахункової інтенсивності руху транспорту та пішоходів, виду забудови на прилеглій території, рельєфу місцевості, вимог охорони навколишнього природного середовища, розміщення підземних інженерних мереж, зелених насаджень.
Ширину вулиць в межах червоних ліній слід визначати, м:
Магістральні дороги 50-90;
Магістральні вулиці:
-загальноміського значення 50-80;
-районного значення 40-50;
-вулиці місцевого значення (житлові)15-35;
-селищні та сільські вулиці (дороги) 15-25.
Примітка 1. В умовах існуючої забудови ширину вулиць і доріг в межах червоних ліній допускається зменшувати з мінімально можливим звуженням елементів проїзної частини, їх поперечного перерізу.
Примітка 2. В межах червоних ліній транспортних розв'язок в одному чи різних рівнях забороняеться розміщення будь-яких будівель та споруд, крім відповідних елементів поперечного перерізу та інженерних комунікацій.
Примітка 3. Поперечний переріз бульвару в межах червоних ліній включає проїзну частину, пішохідні тротуари, озеленену територію, велосипедні доріжки та територію розміщення інженерних мереж.
10.7.8Тип розв'язок, відстані між ними, штучні споруди (мости, шляхопроводи, естакади, тунелі), що передбачаються для розміщення на вулицях і дорогах населених пунктів та їх параметри, визначаються згідно з вимогами [77].
10.7.9На житлових вулицях, проїздах, паркових дорогах, а також у пішохідних зонах слід передбачати заходи щодо обмеження швидкості руху транспорту, а також в необхідних випадках спеціальні перешкоди.
10.8Споруди та підприємства для зберігання та обслуговування транспортних засобів
10.8.1 Зберігання легкових автомобілів та велосипедів слід передбачати відповідно до функ-ціонального зонування територій населених пунктів. У житлових районах, мікрорайонах повинне бути забезпечене постійне зберігання усіх легкових автомобілів мешканців та тимчасове зберігання автомобілів (так звані "гостьові стоянки") відвідувачів з урахуванням прогнозованого рівня автомобілізації на розрахунковий період генерального плану.
Місця тимчасового зберігання автомобілів визначаються виходячи з умов забезпечення цими місцями не менше ніж 15 % розрахункового парку автомобілів, які належать жителям даного району, мікрорайону.

Вернуться назад