Главная > Планировка и застройка территорий > Міські та районні ТПВ слід розміщувати в структурі відповідних громадських центрів

Міські та районні ТПВ слід розміщувати в структурі відповідних громадських центрів


17-08-2018, 16:37. Разместил: Oleg
Міські та районні ТПВ слід розміщувати в структурі відповідних громадських центрів населених пунктів біля станцій швидкісних видів транспорту (метрополітену, швидкісного трамваю, міської залізниці), в місцях перетину двох або більше видів міського пасажирського транспорту, в районі громадських центрів загальноміського значення або потужних громадських та торговельних об'єктів при сумарному пасажирообороті зупинних пунктів більше 50 тис. пас. на добу.
Дальність пішохідних підходів до зупинних пунктів у складі ТПВ не повинна перевищувати:
-для міжнародних - 200 м;
-для регіональних (приміських) - 100-200 м;
-для міських та районних - 100-150 м.
Витрати часу на здійснення пересадок у ТПВ не повинні перевищувати 10 хв з урахуванням часу на очікування. Якщо дальність пішохідних підходів перевищує нормативну, для скорочення витрат часу на пересадку слід передбачати використання локальних транспортних систем (ескалаторів, травелаторів).
До складу транспортно-пересадочних вузлів слід включати посадочні термінали, місця для очікування пасажирів, майданчики міжрейсового відстою маршрутного пасажирського транспорту, стоянки таксі, перехоплюючі стоянки транспортних засобів, в тому числі велостоянки.
10.5.3Пішохідні переходи в ТПВ, складовою яких є підходи до станцій метрополітену чи залізничних станцій, слід проектувати в різних рівнях з урахуванням потреб маломобільних груп населення.
10.5.4Місткість та відповідні параметри посадкових платформ, майданчиків відстою пасажир-ського транспорту, зон відпочинку, місць тимчасового зберігання автомобілів слід передбачати на підставі розрахунків перспективних пересадочних пасажиропотоків та пасажирооборотів зупинних пунктів у ТПВ з урахуванням змін у парку автотранспорту та збільшення рухомості населення міста, що встановлені генеральним планом, або комплексною схемою транспорту.
На стадіях розроблення генерального плану та комплексної схеми розвитку маршрутного пасажирського транспорту слід передбачати принципові рішення щодо їх розміщення та формування взаємозв'язків між основними видами громадського міського та позаміського транспорту, маршрутними мережами різних видів пасажирського транспорту.
При розробленні детального плану території слід складати планувальну схему організації руху транспорту, велосипедистів (за наявності у населеному пункті розробленої схеми велосипедного руху) та пішоходів при формуванні пересадок у крупних транспортних вузлах, зонах загальноміських або районних громадських центрів тощо.
10.6Комплексна схема організації дорожнього руху (КСОДР)
10.6.1Комплексна схема організації дорожнього руху є сукупністю інженерно-планувальних і організаційно-регулювальних заходів, що повинні забезпечити можливість розподіляти транспортні потоки по магістралях міста.
КСОДР охоплює комплекс заходів із вдосконалення і забезпечення безпеки дорожнього руху на вулично-дорожній мережі, у тому числі:
-розроблення програмних засобів створення транспортних моделей міст;
-визначення заходів щодо розвитку вулично-дорожньої мережі (ВДМ) і оптимального розподілу транспорту по ВДМ на базі транспортних моделей міста і на основі аналізу завантаження ВДМ, а також причин виникнення ділянок концентрації ДТП;
-обґрунтування доцільності введення світлофорного регулювання на основних транспортних розв'язках і необхідності модернізації існуючих світлофорних об'єктів;
-обґрунтування необхідності модернізації і розвитку автоматизованої системи управління дорожнім рухом;
-обґрунтування розроблення системи інформаційного забезпечення водіїв про умови руху (дислокація дорожніх знаків, розмітки і огородження, організація і облаштування стоянок, зупинних

пунктів, під'їздів та інших об'єктів, схема маршрутного орієнтування), у тому числі інформаційного забезпечення для маломобільних груп населення;
-розроблення заходів щодо зниження рівня аварійності;
-розроблення пропозицій з поліпшення роботи міського пасажирського транспорту, визначення оптимальної чисельності маршрутних таксі;
-розроблення заходів з оптимізації швидкісних режимів руху і зменшення негативної дії транспорту на довкілля тощо.

Вернуться назад