Главная > Планировка и застройка территорий > Якщо зупинки розташовані між перехрестями з протилежних боків вулиці

Якщо зупинки розташовані між перехрестями з протилежних боків вулиці


17-08-2018, 16:36. Разместил: Oleg
Якщо зупинки розташовані між перехрестями з протилежних боків вулиці, між ними необхідно влаштувати пішохідний перехід, який може бути в одному або різних рівнях з проїзною частиною.
Таблиця 10.4 - Відстань між зупинками маршрутного пасажирського транспорту, м
Групи населених пунктівЗони містобудівної цінності
ЦентральнаСередняПериферійна
Найкрупніші та крупні міста250-350300*, 400-500300*, 500-600
Великі та середні міста250-350300*, 500-600300*, 600-700
Малі міста500-600-400*, 700-800
* Зупинки транспорту "за вимогою".
Примітка. При визначенні відстані між зупинками враховуються містобудівні умови на відповідній території.
Кінцеві пункти для відстою і розвороту наземних видів маршрутного пасажирського транспорту слід передбачати переважно поза центральною зоною міста окремо для кожного виду транспорту на відособлених від руху інших транспортних засобів майданчиках поза проїзною частиною вулиць з урахуванням необхідності зняття з лінії в міжпіковий період близько 30 % рухомого складу. Допус-кається влаштування сумісних кінцевих пунктів тролейбусів і автобусів.
Параметри трамвайних і тролейбусних ліній та їх обладнання слід визначати згідно з вимогами [63], метро і залізниці - згідно з вимогами [78], а необхідні території для зберігання та технічного обслуговування їх рухомого складу (депо, парки, гаражі, ремонтні заводи) - згідно з додатком Ж.2.
10.4.11Для населених пунктів з складним рельєфом поряд з наявними видами транспорту додатково слід передбачати лінії вертикального транспорту, канатні дороги, фунікулери. Для покращення пішохідних зв'язків, а також забезпечення потреб маломобільних груп населення необхідно передбачати розміщення ескалаторів, ліфтів, бугельних велосипедних підйомників.
10.4.12Велосипед, як індивідуальний транспортний засіб пересування, доцільно використовувати в населених пунктах та на прилеглих до них територіях для регулярних транспортних поїздок від місць проживання (житлові райони, мікрорайони, квартали, малі міста та сільські населені пункти приміської зони) до місць призначення (райони масового скупчення, місць прикладання праці, торгові центри, навчальні, спортивні та розважальні заклади, вокзали, станції, зупинні пункти різних видів громадського транспорту), а також поїздок з рекреаційними, туристичними та прогулянковими цілями у місця, що розміщені у межах та за межами населених пунктів.
10.4.13Схема трасування велосипедних маршрутів може розроблятися як окрема робота або у складі комплексної схеми транспорту чи організації дорожнього руху міста.
10.4.14Уздовж магістральних вулиць загальноміського та районного значення, житлових вулиць, а також за межами населених пунктів слід передбачати велодоріжки або велосипедні смуги. На міських вулицях та дорогах місцевого значення, селищних та сільських вулицях і дорогах допускається змішаний пішохідно-велосипедний або автомобільно-велосипедний рух.
10.4.15Параметри велосипедних доріжок, велостоянок визначаються з урахуванням інтен-сивності руху велосипедистів, автомобілів, вантажного транспорту, пішоходів, а також ширини проїзної частини та ширини бокового простору (газонів, тротуарів, технічних тротуарів, зелених зон). Радіуси і гальмівні шляхи велотранспорту, а також максимальна довжина ділянок на підйомах при влаштуванні пандусів визначаються відповідно до вимог [77].
10.4.16Житлові, громадські, ландшафтні та рекреаційні території населених пунктів повинні бути забезпечені мережею упорядкованих пішохідних маршрутів (тротуари вулиць різного функціонального призначення, пішохідні доріжки на міжвуличних і внутрішньооб'єктних територіях, алеї, бульвари, пішохідні зони, площі, вулиці та стежки, наземні, надземні та підземні пішохідні переходи через транспортні мережі, інші перепони - річки, яри тощо), які зв'язують по найбільш коротким напрямках основні функціональні зони (житлові, промислові
центри, місця відпочинку) між собою, об'єкти та вузли масового тяжіння населення в межах планувальних та житлових районів, мікрорайонів, громадських центрів і забезпечують вільний та безпечний рух пішоходів до місць прикладання праці, відпочинку, зупинок маршрутного пасажирського транспорту, які повинні також враховувати потреби маломобільних груп населення.

Вернуться назад