Главная > Планировка и застройка территорий > Таблиця 10.3 - Орієнтовна провізна здатність

Таблиця 10.3 - Орієнтовна провізна здатність


17-08-2018, 16:35. Разместил: Oleg
Таблиця 10.3 - Орієнтовна провізна здатність
Вид транспортуМакс. частота руху, пар поїздів в годину "пік" або одиниць рухомого складуКількість вагонів у потязіОрієнтовна провізна здатність, тис. пас. в годину "пік"Середня
швидкість
сполучення,
км/год
Автобус звичайнийВизначається умо-вами орг. дор. руху13-518-20
Автобус-експрес1До 1025-30
Тролейбус4013,5-4,718-20
Трамвай301-26,0-12,015-20
Трамвай швидкісний301-210,0-20,025-30
Метрополітен405-620-4540-45
Швидкісний позавуличний рейковий транспорт (мініметро, наземний легкий метро)14-304-615,0-30,025-35
Примісько-міська залізниця (2-х - 4-х колійна)14-2810-1230,0-50,045-50
Монорейковий транспорт143-510-3060-70
10.4.3У середніх і малих містах, селищах та селах основним видом громадського транспорту слід визначати автобус; у великих містах два види транспорту - автобус та тролейбус чи трамвай (залежно від розрахункових пасажиропотоків, особливостей планувальної структури міста, рельєфу його місцевості та екологічного стану); у найкрупніших та крупних містах - поряд з автобусом і тролейбусом слід передбачати використання трамвая, а на напрямках зі стійким пасажиропотоком не менше 7 тис. пас. в годину пік - і швидкісного трамвая у найкрупніших містах з населенням понад 800 тис. осіб разом з вуличними слід передбачати позавуличні види транспорту (метрополітен, внутрішньоміська залізниця), мініметро або монорейковий транспорт.
В усіх населених пунктах незалежно від кількості їх населення слід передбачати використання у внутрішньоміських і приміських сполученнях:
-маршрутного та традиційного таксі;
-індивідуальних транспортних засобів (легкові автомобілі, мотоцикли, мопеди, велосипеди), водних (морського, річкового);
-вертикальних (фунікулер, канатна дорога) видів транспорту;
-пішохідне сполучення, яке також враховує потреби маломобільних груп населення.
10.4.4Основою пасажирської транспортної системи найкрупніших міст слід передбачати усі види рейкового транспорту, які доповнюються мережею звичайних вуличних видів транспорту та системою велосипедного руху.
10.4.5Лінії метрополітену мають об'єднувати території високої концентрації населення, основні функціональні зони міста між собою з урахуванням напрямків формування і розмірів основних пасажиропотоків.
При будівництві наземних і мілкого закладення ліній і станцій, вестибюлів, входів та інших об'єктів метрополітену вздовж лінії слід передбачати технічну зону завширшки не менш ніж 40 м, в якій до завершення будівництва метрополітену не допускається будівництво будь-яких будинків і споруд, посадка дерев, прокладання поздовжніх підземних інженерних мереж.
10.4.6Станції метрополітену слід розміщувати в центрах пасажироформуючих житлових, промислових і громадських територій, біля крупних багатофункціональних комплексів і об'єктів системи загальноміського центру, для можливості влаштування зручних пересадочних вузлів поблизу існуючих та проектованих залізничних, річкових і автобусних вокзалів, станцій міських
видів швидкісного транспорту (в місцях їх перетинів) та об'єктів масового відвідування, забезпечуючи зручний до них під'їзд і підхід.

Вернуться назад