Главная > Планировка и застройка территорий > Щільність магістральної вуличної мережі по населених пунктах в цілому

Щільність магістральної вуличної мережі по населених пунктах в цілому


17-08-2018, 16:35. Разместил: Oleg
Щільність магістральної вуличної мережі по населених пунктах в цілому та окремих їх зонах слід приймати згідно з таблицею 10.2.
Таблиця 10.2 - Щільність магістральної вуличної мережі
Групи населених пунктівЩільність магістральної вуличної мережі, км/км2
середняв тому числі по зонах
центральнасерединнапериферійна
Найкрупніші2,0 - 2,54,02,21,4
Крупні1,8 - 2,13,41,61,2
Великі1,6 - 1,82,21,41,1
Середні1,4 - 1,61,61,21,0
Малі1,0 - 1,21,21,00,7
Примітка 1. У населених пунктах з компактним планом щільність магістральної мережі приймається за більшими показниками, у населених пунктах з розрідженим планом - меншими.
Примітка 2. При складному пересіченому рельєфі щільність магістральної вуличної мережі може бути збільшена для усіх зон до 30 %.
Примітка 3. Розвиток магістральної вуличної мережі не повинен супроводжуватися прокладанням нових магістралей чи їхніх окремих ділянок через територію парків, лісопарків, лісів рекреаційного призначення, природно-заповідні території, території об'єктів культурної спадщини.
10.4Мережа громадського транспорту, велосипедного та пішохідного руху
10.4.1Вибір видів маршрутного пасажирського транспорту слід здійснювати з урахуванням забезпечення зручних та безпечних пересувань населення та щоденних маятникових мігрантів із прилеглих до населеного пункту територій, залежно від кількості населення та розміру території населеного пункту, на підставі розрахункових пасажиропотоків, дальності поїздок, основних тех- ніко-експлуатаційних показників окремих видів транспорту, з дотриманням нормативних витрат часу на пересування , наведених у підпункті 10.3.2. При цьому слід враховувати можливі варіанти розвитку транспортної мережі, вимоги комфортності поїздок, безпеку дорожнього руху, охорону навколишнього природного середовища, ефективність використання територіальних, енергетичних та трудових ресурсів.
10.4.2Орієнтовна провізна здатність та швидкість сполучення різних видів громадського транспорту наведена у таблиці 10.3 (уточнюються розрахунком). Параметри споруд і обладнань (платформи, посадочні площадки) визначаються при нормі наповнення рухомого складу на розра-хунковий строк - 4 особи/м2 вільної площі підлоги пасажирського салону (при повністю зайнятих місцях для сидіння) для звичайних видів наземного транспорту і 3 особи/м2 - для швидкісного транспорту.

Вернуться назад