При обгрунтуванні видів пасажирського транспорту слід здійснювати виявлення потреб в організації ліній швидкісного транспорту (метрополітен, швидкісний трамвай, залізниця або монорейкова дорога, експрес-автобус), що функціонують у тісному зв\’язку із звичайними видами наземного транспорту, а також:
-пасажирообіг на зупинних пунктах запроектованих ліній позавуличного швидкісного транспорту;
-розподіл перспективного (на першу чергу і розрахунковий період) обсягу пасажиропере- везень між різними видами транспорту;
-розроблення раціональної схеми маршрутів наземних видів міського пасажирського транспорту на першу чергу та установлення послідовності її реалізації;
-визначення кількості рухомого складу з окремих видів транспорту (з урахуванням підвищення якості перевезень пасажирів) і потреб у ремонтно-експлуатаційній базі та її виробничій потужності, спеціальних транспортних обладнаннях та спорудах, диспетчерському зв\’язку і його лінійному облаштуванню.
Необхідно визначати загальну чисельність і склад парку легкового автомобільного транспорту – таксомотори, службовий та індивідуальний, у тому числі мото-велотранспорт; характер і розміри очікуваних пасажирських перевезень, пробіг транспортних засобів (за рік і за добу); розподіл парку легкових автомобілів по транспортно-планувальних районах міста, необхідну для їх збереження територію, а також обсяги перевезень та вантажні кореспонденції вантажного автомобільного транспорту між транспортно-планувальними районами міста, розподіл вантажопотоків по магістральній вулично-дорожній мережі, інтенсивність і організацію вантажного руху, розвиток автотранспортних підприємств і їх розміщення.
Примітка. Відомості про вантажообіг вантажоутворюючих і вантажозбираючих пунктів і очікуваний середньодобовий пробіг автотранспорту, вантажопотоки і розподіл потоків автомобілів по вулично-дорожній мережі міста, а також про структуру парку рухомого складу, розміщення споруд і обладнання вантажного автотранспорту слід приймати з матеріалів генерального плану міста.
10.2.6Особливості планування, характеристики та показники розвитку магістральної мережі вулиць і доріг необхідно визначати на основі генерального плану міста, при цьому визначається класифікація магістралей, принципи вирішення основних перехресть в одному і різних рівнях, узгодження мережі міських магістралей з зовнішньою автодорожньою мережею. Виконується роз-рахунок середньодобової і в годину \”пік\” інтенсивності та швидкості руху транспортних засобів по магістральних вулицях і на транспортних вузлах. Необхідно виконувати обгрунтування пропозиції з розвитку вулично-дорожньої мережі (із забезпеченням необхідної пропускної здатності), у тому числі виділення магістралей переважно вантажного руху, створення обхідних транспортних магістралей для розвантаження центральної частини міста від вантажного автотранспорту, винесення транзитного руху за його межі, забезпечення переважно руху громадського транспорту. Техніко- економічна оцінка спорудження нових та реконструкції існуючих ділянок вулично-дорожньої мережі і вузлів повинна розглядатися на розрахунковий строк і першу чергу будівництва.
10.2.7Слід розраховувати обсяги транспортного сполучення між містом і приміською зоною, максимальних пасажиропотоків по основних напрямках, їх нерівномірність у різні пори року, дні тижня, години доби і по ділянках ліній, швидкість та дальність сполучень. Слід визначати розподіл пасажироперевезень між різними видами транспорту і показники їх роботи. Необхідно визначати обгрунтовані пропозиції щодо будівництва нових і реконструкції існуючих шляхів сполучення, які зв\’язують прилеглі райони з містом, принципи організації приміського-міського сполучення, у тому числі безпересадочні за типом \”місто-приміська зона\”, а також транспортно-пересадочних вузлів; пасажирообіг на основних зупинках (станціях) на приміських-міських лініях.
У складі КСТ також необхідно визначати основні проектні рішення і пропозиції щодо розвитку зовнішніх видів транспорту (залізничного, автомобільного, повітряного і водного) і взаємодію їх з внутрішньоміськими і приміськими видами транспорту (за розробками спеціалізованих за видами транспорту проектних організацій).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *