Конт.:

Олег Прокопенко

Кандидат наук, архитектор в Киеве Tel, Viber +38 063 608 7812


Архитектурное проектирование зданий
0818 17

Відстані від СТО до житлових і громадських будинків приймаються згідно з таблицею

Олег Прокопенко - кандидат наук, архитектор в Киеве, дизайн-проекты. Веб, медиа, IT и программирование. Получение стройпаспорта, градусловий! Анализ земельных участков под застройку с разработкой архитектурной концепции. Опыт государственной службы в центральном органе гос. исп. власти.

Автор: Oleg | Раздел: Планировка и застройка территорий | Просмотров: 161 Відстані від СТО до житлових і громадських будинків приймаються згідно з таблицею 10.1. Таблиця 10.1 - Відстані від СТО до житлових і громадських будинків
Об'єкти, до стін яких визначається відстаньВідстань від станцій технічного обслуговування при кількості постів, не менше, м
10 та менше11 - 30більше 30
Житлові будинки152550
Торці житлових будинків без вікон152550
Громадські будинки (крім закладів загальної середньої освіти і закладів дошкільної освіти, лікувальних закладів із стаціонаром)152020
Заклади загальної середньої освіти і заклади дошкільної освіти50--
Лікувальні заклади із стаціонаром50--
Примітка 1. Кількість постів визначається кількістю автомобілів, що одночасно обслуговуються станцією. Примітка 2. Відстань від СТО визначаться від будівлі, де проходить технологічний процес, до житлових та громадських будинків.
10.1.14Нові аеропорти, аеродроми, гелікоптеропорти, злітно-посадочні майданчики, гелікоп- терні майданчики (крім гелікоптерних майданчиків на будівлях, при лікарнях) слід розташовувати за межами населених пунктів. При цьому траси польотів повітряних суден на кінцевому етапі заходу на посадку та початковому етапі зльоту не повинні перетинати сельбищну територію. Відстань від межі льотного поля нового аеродрому (гелікоптерного майданчика), крім майданчиків на будівлях та при лікарнях), трас прольоту літаків (гелікоптерів на кінцевому етапі заходу на посадку та початковому етапі зльоту до межі існуючої або перспективної забудови та зон масового відпочинку слід визначати такою, яка забезпечує на цих територіях нормативні показники рівня акустичного забруднення.
Аеропорти повинні бути зв'язані швидкісними видами пасажирського транспорту із станціями міського позавуличного та позаміського транспорту, з загальноміським центром, іншими аеропортами та населеними пунктами. При цьому довжина пішохідного підходу на станціях пересадки не повинна перевищувати 100 м.
10.1.15Річкові порти, споруди для технічного обслуговування, ремонту і зимового відстою флоту необхідно розміщувати за межами територій житлової та громадської забудови, нижче за течією річки, на відстані від водозаборів та місць відпочинку населення не менше 100 м. Відстань до житлової забудови від меж території порту до місця перевантаження і зберігання курних матеріалів слід приймати не менше ніж 300 м.
Відстань від морських та річкових вокзалів до зупинок міського пасажирського транспорту має становити не більше ніж 100 м.
10.1.16Яхтклуби та бази маломірного флоту (малі - до 500, середні - 1000-2000 і великі понад 2000 місць зберігання) слід розміщувати у приміській зоні або в населеному пункті поза територією житлової та громадської забудови, за межами зон масового відпочинку населення, із забезпеченням зручних транспортних зв'язків з житловими районами.
При будівництві одного типового елінгу з двоярусним зберіганням човнів площа ділянки бази на 500 суден має становити не менше ніж 1,7 га, при будівництві двох елінгів по 250 суден кожний з двоярусним зберіганням - близько 2,0 га. Розмір ділянки при одноярусному стелажному зберіганні суден приймається:
-на (одне місце) для прогулянкового флоту - 27 м2;
о
-для спортивного - 75 м2.

 



Комментарии по данной теме: Відстані від СТО до житлових і громадських будинків приймаються згідно з таблицею

 

Порядок видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки затверджений наказом Мінрегіону України від 05.07.2011 № 103 та діє в редакції наказу Мінрегіону України від 25.02.2013 № 66. Будівельний паспорт забудови земельної ділянки визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного) з площею до 300 кв.м., господарських будівель, споруд, гаражів, елементів інженерного захисту, благоустрою та озеленення на земельній ділянці. Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів затверджено наказом Мінрегіону України від 16.05.2011 № 45. Порядок надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст затверджено наказом Мінрегіону України від 07.07.2011 № 109. Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 466. Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461. Прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, громадянських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення 1 та 2 категорії складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт, і проведення технічного обстеження їх будівельних конструкцій та інженерних мереж відбувається відповідно до наказу Мінрегіону України від 19.03.2013 № 95, зареєстрованого в Мін'юсті України 15 квітня 2013 року за № 612/23144.

Олег Викторович - кандидат наук, сертифицированный архитектор. Районы Киева: Голосеевский, Святошинский, Соломенский, Оболонский, Подольский, Печерский, Шевченковский, Дарницкий, Днепровский, Деснянский. Районы Киевской области: Барышевский, Белоцерковский, Богуславский, Бориспольский, Бородянский, Броварский, Васильковский, Володарский, Вышгородский, Згуровский, Иванковский, Кагарлыкский, Киево-Святошинский, Макаровский, Мироновский, Обуховский, Переяслав-Хмельницкий, Полесский, Ракитнянский, Сквирский, Ставищенский, Таращанский, Тетиевский, Фастовский, Яготинский.