Методика розрахунку розміру пайової участі (внеску) забудовника (інвестора) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва 
Розмір пайової участі забудовників (інвесторів) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста визначається за наступним алгоритмом: 
– Визначити галузь народногосподарського комплексу міста (функціональне призначення об\’єкта), в якій буде реалізовуватись проект будівництва (реконструкції, перепланування, зміни функціонального призначення об\’єкта). 
– За розрахунковими таблицями 1 – 3, в залежності від галузі, в якій здійснюється проект будівництва (реконструкції) або функціонального призначення об\’єкта, визначити норматив розміру пайової участі в розрахунку на 1 кв. м загальної площі будь-яких об\’єктів незалежно від їх форми власності та при зміні функціонального призначення діючих об\’єктів, утому числі жилих будинків (приміщень) на нежилі. 
– Визначити загальну площу об\’єкта (для автозаправних станцій та комплексів, шиномонтажу, мийок, автостоянок, ринків, стаціонарних парків атракціонів та інших площинних споруд – площа території, для телекомунікаційних мереж – довжина каналу (кабелю), для інших об\’єктів – загальна площа будівель і споруд), для якого визначається розмір внеску на розвиток інфраструктури міста. 
– Визначити економіко-планувальну зону, в якій передбачається здійснювати будівництво (реконструкцію, перепланування, зміну функціонального призначення об\’єкта) згідно з проектом, відповідно до рішення Київської міської ради від 26 липня 2007 року N 43/1877 \”Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Києва та Порядку її визначення\” (із змінами). 
– За розрахунковою таблицею 4, залежно від ситуаційного класу економіко-планувальної зони, в якій буде здійснюватись будівництво згідно з проектом будівництва (реконструкції), визначити зональний коефіцієнт, що враховує територіальне розміщення об\’єкта будівництва. 
– При будівництві житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями розмір пайової участі розраховується як сума двох складових. Перша з них становить величину пайової участі, розраховану за нормативами під житлову частину будинку. Друга складова становить величину пайової участі, розраховану за нормативом відповідно до функціонального призначення вбудовано-прибудованих приміщень. 
– При розрахунках пайової участі об\’єктів незавершеного будівництва з врахуванням положень частини 3 статті 3 Закону України \”Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва\” розмір пайового внеску розраховується відповідно до нормативів, що діяли на момент підписання договору про сплату пайової участі. 
– При збільшенні техніко-економічних показників об\’єкта (в тому числі у разі невідповідності техніко-економічних даних даним відповідної експертизи), внаслідок чого сума пайового внеску має бути збільшена, робиться додатковий перерахунок розміру пайового внеску. 
– При збільшенні техніко-економічних показників інвестиційного проекту, будівництво якого здійснюється відповідно до проведеного Управлінням інвестиційного конкурсу, сума пайового внеску збільшується у відповідності до умов інвестиційного конкурсу, інвестиційного договору, але не може перевищувати встановлених цим Порядком граничних розмірів. 
Відповідно до абзацу 2 пункту 2.3.5 Правил забудови м. Києва, затверджених рішенням Київради від 27.01.2005 N 11/2587, при розрахунках обсягів пайової участі забудовників (інвесторів) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва, у зв\’язку з будівництвом житлових мікрорайонів, кварталів, комплексів тощо, розрахункова сума пайового внеску зменшується на суму балансової вартості об\’єктів соціальної сфери незалежно від їх місця розташування (дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, поліклініки, лікарні), спорудження яких передбачено відповідними проектами, за умови передачі цих об\’єктів до комунальної власності, що підтверджується відповідними документами. 
При розрахунках обсягів пайової участі забудовників (інвесторів) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва, у зв\’язку з будівництвом (реконструкцією) об\’єктів, розрахункова сума пайового внеску зменшується на суму узгоджених з містом фактичних і підтверджених документально витрат (платіжними документами, договорами), понесених забудовником (інвестором) на створення зовнішніх інженерних мереж, транспортних комунікацій та елементів благоустрою загальноміського значення, що не відносяться до проекту будівництва, незалежно від їх місця розташування (дорожньо-транспортні розв\’язки, дороги, мости тощо), за умови передачі останніх до комунальної власності міста, що підтверджується відповідними документами. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *