Подання проектів рішень на розгляд Київради та вимоги щодо їх оформлення
 
1. Суб\’єктами подання проектів рішень виступають Київський міський голова, заступник міського голови – секретар Київради, депутати Київради, постійні та тимчасові контрольні комісії Київради, депутатські фракції, групи, виконавчий орган Київради (Київська міська державна адміністрація), загальні збори громадян в порядку, визначеному законодавством, Статутом територіальної громади міста Києва та цим Регламентом.
 
2. Тимчасова контрольна комісія Київради подає на розгляд Київради проект рішення разом із звітом (попереднім звітом) про свою роботу.
 
3. Проект рішення, поданий виконавчим органом Київради (Київською міською державною адміністрацією), підписується посадовими особами, визначеними Регламентом виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
 
4. Проекти рішень Київради подаються до управління організаційного та документального забезпечення діяльності Київської міської ради у паперовому та в електронному вигляді. Проект рішення Київради нормативно-правового характеру повинен містити положення про оприлюднення та набрання ним чинності.
 
5. Суб\’єкт подання проекту рішення на зворотному боці останньої сторінки проекту рішення зазначає профільну постійну комісію та постійні комісії, до функціональної спрямованості яких належить попередній розгляд зазначеного проекту рішення.
 
6. Суб\’єкт подання (розробник проекту рішення) підписує кожну сторінку проекту рішення.
 
7. Разом з проектом рішення до секретаріату Київради подається:
 
1) пояснювальна записка з обґрунтуванням необхідності прийняття рішення (із зазначенням прізвища та ініціалів особи, яка є суб\’єктом подання проекту рішення, повної назви її посади, контактних даних особи, відповідальної за супроводження проекту рішення, а також зазначається доповідач проекту рішення на пленарному засіданні Київради);
 
2) додатки (якщо вони є).
 
8. У випадку внесення проекту рішення Київради, що передбачає матеріальні чи інші витрати міського бюджету, повинно додаватись фінансово-економічне обґрунтування та пропозиції щодо джерел покриття цих витрат.
 
9. Проект рішення Київради про внесення змін чи доповнень до рішень Київради подається суб\’єктами подання у вигляді порівняльних таблиць з викладенням тексту рішення (його структурних частин), який підлягає зміні чи доповненню.
 
10. При підготовці проекту регуляторного акта у сфері господарської діяльності його розробник готує аналіз регуляторного впливу для оприлюднення проекту регуляторного акта з метою одержання зауважень і пропозицій, а при одержанні їх після опублікування проекту вирішує питання про їх урахування, виходячи при цьому з вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
 
11. До розгляду проекту рішення Київради нормативно-правового характеру може бути проведено громадське обговорення, яке організовує суб\’єкт подання проекту рішення. У разі проведення громадського обговорення проект рішення Київради публікується в газеті «Хрещатик», оприлюднюється на сайті Київради або її виконавчого орану (Київської міської державної адміністрації) із зазначенням строків та адреси, за якою направляються пропозиції.
 
12. Секретаріат Київської міської ради забезпечує відповідно до вимог статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» обов\’язкове оприлюднення проектів рішень Київради на офіційному веб-сайті Київської міської ради не пізніше як за 20 днів до дати їх розгляду на пленарному засіданні Київради.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *