Транспортна інфраструктура
Улично-Дорожня мережа
7.1 Розміри транспортних потоків, обумовлені функціонуванням ВЗК, BГК, у сукупності з потоками автотранспорту на улично- дорожньої мережі, що прилягає до місця розміщення ВЗК, ВГК, не повинні перевищувати пропускну здатність цієї улично- дорожньої мережі.
7.1.2 Пропускну здатність улично- дорожньої мережі варто визначати розрахунком відповідно до п.9.1.12 МГСН 1.01-99.
7.1.3 У випадку перевищення величини сумарного потоку над пропускною здатністю улично- дорожньої мережі необхідно зменшити загальну площу будинку, змінити функціональний склад об’єктів, або передбачити відповідний розвиток улично- дорожньої мережі.
7.2 Навантаження на улично- дорожню мережу, створювана легковими автомобілями, що належать жителям, що працюють і відвідувачам ВЗ*, ВГК, повинна обчислюватися кількістю автомобілів у годину “пік”. Кількість автомобілів, що належать жителям ВЗК, ВГК, варто приймати з розрахунку 450 автомобілів на 1000 жителів. Кількість автомобілів, що обслуговують ВЗК, ВГК і належать працюючої в них, варто розраховувати з урахуванням розташовуваних функцій і розмірів площ під ці функції.
________________
* Текст відповідає оригіналу.
7.3. Виїзди (в’їзди) з ділянки території ВЗК, ВГК варто організовувати відповідно до п.5.2 справжніх норм.
Міський масовий пасажирський транспорт
7.4. При розміщенні ВЗК, ВГК варто розробляти проекти організації транспортного обслуговування й перевезення пасажиропотоків, обумовлених функціонуванням ВЗК, ВГК. При цьому варто передбачати забезпечення масовим пасажирським транспортом у ранкову годину “пік” виїжджають із ВЗК, ВГК і прибувають до них, у кількості не менш:
– 80% – для ВЗК, ВГК, розташовуваних на території міста в межах третього транспортного кільця;
– 70% – для ВЗК, ВГК, розташовуваних на інших територіях міста.
7.5 Довжина пішохідних підходів від зупинних пунктів наземного пасажирського транспорту до ВЗК, ВГК не повинна перевищувати 300 м, при розміщенні у ВЗК, ВГК об’єктів суспільного обслуговування міського значення – 150 м.
Зберігання й паркирование легкових автомобілів
7.6 Місця зберігання автомобілів для жителів, що працюють і відвідувачів об’єктів, що входять до складу ВЗК, ВГК, варто розміщати в межах відведеної ділянки відповідно до таблиці 9.3.1 МГСН 1.01-99.
7.7 Необхідна кількість нажарених для організованого зберігання легкових автомобілів, що належать жителям ВЗК, ВГК, варто визначати з розрахунку 450 нажарених на 1000 жителів. Кількість нажарених для паркування легкових автомобілів на гостьових стоянках варто визначати з розрахунку 40 нажарених на 1000 жителів.
7.8 Необхідна кількість нажарених для паркирования легкових автомобілів працюючих і відвідувачів об’єктів різного функціонального призначення, що входять до складу ВЗК, ВГК, варто визначати відповідно до МГСН 1.01-99.
7.9 В’їзди, виїзди й проїзди до гаражів- стоянкам і автостоянкам варто організовувати відповідно до вимог САНПИН 2.2.1/2.1.1200-03 і розділом 9 МГСН 1.01-99.
Пішохідний рух
7.10 На ділянці території ВЗК, ВГК і прилягаючих територіях варто передбачати мережу пішохідних комунікацій (тротуарів, пішохідних доріг і доріжок), що зв’язують по найкоротших напрямках входи- виходи будинків із зупинками масового пасажирського транспорту, місцями зберігання й паркуваннями автомобілів, об’єктами обслуговування, територіями відпочинку, дитячими майданчиками.
7.11 Варто забезпечувати безпека й комфорт пішохідних пересувань по території ділянки території ВЗК, ВГК, передбачаючи функціональний поділ зон руху транспорту й пішоходів.