Порядок дій у разі вимушеної зупинки поїзда або передавального состава на перегоні

Порядок дій у разі вимушеної зупинки поїзда або передавального состава на перегоні
 
     1. У разі вимушеної зупинки поїзда або передавального состава на перегоні машиніст зобов\’язаний:
     зупинити состав по можливості на площадці або прямій ділянці колії, якщо не вимагається екстреної зупинки;
     привести в дію автогальма й допоміжне гальмо локомотива, а в разі потреби і ручне гальмо локомотива та подати сигнал для приведення в дію (складачем поїздів, керівником робіт у господарчому поїзді, помічником машиніста) ручних гальм, які є в составі, а якщо цього недостатньо, забезпечити укладання тими ж працівниками необхідної кількості гальмових башмаків під колеса вагонів та дати вказівку про огородження состава в порядку, визначеному Міністерством транспорту та зв\’язку України;
     за наявності радіозв\’язку негайно оповістити по радіо про обстановку чергових по станціях (начальників змін, диспетчерів), що обмежують перегін. У разі відсутності радіозв\’язку, якщо причину, що викликала зупинку поїзда або передавального состава не може бути усунуто протягом 30 хвилин, доповісти про це черговому по станції (начальнику зміни, диспетчеру) через працівника локомотивної бригади, складача поїздів із найближчого пункту, що має телефонний зв\’язок;
     з\’ясувати можливість подальшого прямування;
     разом з усіма працівниками, що супроводжують поїзд, передавальний состав, ужити заходів щодо усунення перешкоди для руху, що виникла, а у разі потреби забезпечити огородження состава.
 
     2. У випадку зупинки на перегоні машиністу забороняється приводити в рух локомотив без сигналу складача поїздів або керівника робіт, якщо:
     поїзд або передавальний состав був зупинений за сигналом працівника, що супроводжує состав, складача поїздів, керівника робіт;
     поїзд або передавальний состав був зупинений стоп-краном;
     у разі зупинки передбачено огородження состава;
     поїзд зупинено для проведення робіт щодо вивантаження та навантаження вантажів.
 
     3. У разі зупинки на перегоні состава, що не супроводжується складачем поїздів, помічник машиніста за вказівкою машиніста зобов\’язаний привести в дію ручні гальма, а у разі потреби укласти під колеса вагонів гальмові башмаки, оглянути состав, з\’ясувати, чи в повному він складі, огородити состав.
 
     4. Умови, за яких необхідно огороджувати состав у разі вимушеної зупинки, а також порядок його огородження в разі роботи без помічника машиніста та складача поїздів установлюються керівником підприємства і вказуються в Інструкції з організації руху або ТРА станції.
 
     5. Якщо состав зупинився на підйомі і у хвості немає підштовхувального локомотива, машиніст, у разі потреби, може осаджувати його на більш легкий профіль того самого перегону.
     У цьому разі попереду состава, що осаджується, повинен перебувати працівник локомотивної бригади, складач поїздів або керівник робіт у господарчому поїзді.
 
     6. Швидкість осаджування состава повинна бути не більше 5 км/год.
 
     7. Осаджування не допускається:
     під час туману, заметілі та за інших несприятливих умов, коли сигнали важко помітні;
     якщо поїзд, що зупинився, був відправлений під час перерви в дії усіх встановлених засобів сигналізації та зв\’язку.
 
     8. У разі зупинки состава, маса якого перевищує норму за умовами зрушення з місця й осаджування якого не допускається, на підйомі машиніст зобов\’язаний негайно викликати допоміжний локомотив.
     Перелік таких місць і вагових норм визначається керівником підприємства.
 
     9. Состав може бути повернуто із перегону назад на станцію відправлення тільки за розпорядженням чергового по станції (начальника зміни, диспетчера) у порядку, встановленому керівником підприємства і вказаному в Інструкції з організації руху або ТРА станції.
 
     10. Якщо состав не може самостійно рухатися після зупинки, він виводиться з перегону допоміжним локомотивом.
 
     11. Порядок самостійного виведення состава з перегону на станцію відправлення і за допомогою допоміжного локомотива, а також порядок дії локомотивних бригад у разі розриву состава встановлюється керівником підприємства.
 
     12. У разі виклику відбудовного або пожежного поїзда, а також допоміжного локомотива не дозволяється рух состава, що зупинився, поки не прибуде викликана допомога або не буде наданий відповідний дозвіл на рух.
 
     13. Порядок виклику, призначення та руху відбудовних поїздів і допоміжних локомотивів і їх подальшого прямування встановлюється керівником підприємства.
 
     14. У разі якщо обслуговування локомотива здійснюється одним машиністом, порядок його дій у разі вимушеної зупинки поїзда або передавального состава на перегоні встановлюється керівником підприємства та вказується в Інструкції з організації руху або ТРА станції.

Без категорії

admin

Architect PhD Kyiv in Ukraine

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code