Порядок використання засобів сигналізації та зв\’язку під час руху поїздів та передавальних составів

Порядок використання засобів сигналізації та зв\’язку під час руху поїздів та передавальних составів
 
     1. Основними засобами сигналізації та зв\’язку, що використовуються на підприємствах МПЗТ, під час руху поїздів та передавальних составів є напівавтоматичне колійне блокування. На окремих виробничих дільницях і під\’їзних коліях як засоби зв\’язку під час руху поїздів і передавальних составів застосовуються електрожезлова система та телефон.
 
     2. Крім перерахованих вище засобів сигналізації та зв\’язку, допускається рух поїздів та передавальних составів по коліях:
     за розпорядженнями чергового по станції (начальника зміни, диспетчера), що передаються безпосередньо машиністу локомотива;
     за допомогою одного жезла.
 
     3. У разі напівавтоматичного блокування:
     дозволом на зайняття поїздом або передавальним составом перегону є дозвільне показання вихідного світлофора;
     на одноколійних дільницях для відкриття вихідного світлофора необхідно попередньо одержати по блок-апарату від чергового (начальника зміни, диспетчера) сусідньої станції, на яку відправляється поїзд або передавальний состав, блокувальний сигнал згоди або переключити блок-систему на відповідний напрямок руху.
 
     4. У разі застосування електрожезлової системи:
     дозволом на зайняття поїздом або передавальним составом перегону є жезл цього перегону, який вручається машиністу;
     усі переговори по телефону з питань руху поїздів, передавальних составів, а також вилучення та вкладення жезлів, видача й отримання їх можуть провадитися черговим по станції (начальником зміни, диспетчером). У разі встановлення жезлових апаратів у приміщеннях стрілочних постів вилучення та вкладення жезлів, видача й отримання їх можуть провадитися старшим черговим стрілочного поста з дозволу чергового по станції (начальника зміни, диспетчера).
 
     5. Черговий по станції (начальник зміни, диспетчер) має право передавати без пропуску через жезловий апарат жезл, отриманий з поїзда, передавального состава, що прибув, на поїзд або передавальний состав, що відправляється на той же перегін. У цьому випадку необхідно попередньо отримати згоду чергового (начальника зміни, диспетчера) сусідньої станції, на яку відправляється поїзд або передавальний состав.
 
     6. На станціях, де жезлові апарати мають ключі-жезли, передавати жезл без пропуску через жезловий апарат не дозволяється.
     Не дозволяється також:
     запитувати дозвіл на вилучення жезла раніше готовності поїзда або передавального состава до відправлення, за винятком випадків безупинного пропускання;
     зберігати діючі жезли не вкладеними в апарат, провозити жезли на сусідній перегін.
 
     7. Електрожезлова система вважається несправною і користуватися нею не дозволяється, якщо:
     неможливо вкласти жезл в апарат або витягти жезл із апарата, коли перегін вільний;
     відсутній (загублений) жезл, що належить перегону;
     на жезловому апараті або на індукторі відсутні пломби;
     можливе обертання рукоятки індуктора в зворотний бік (разом з якорем);
     відхиляється стрілка амперметра жезлового апарата або дзвенить дзвінок у той час, коли сусідня станція не подає струм.
 
     8. У разі застосування телефонних засобів зв\’язку дозволом на зайняття поїздом або передавальним составом перегону служить відповідний дозвіл чергового по станції (начальника зміни, диспетчера), що передається машиністу локомотива після отримання від сусідньої станції інформації про згоду на приймання поїзда або передавального состава.
 
     9. Інформацією між сусідніми станціями обмінюються по телефону особисто чергові по станціях (начальники змін, диспетчери) або за їх вказівками оператори.
 
     10. У випадках відсутності (несправності) телефонного зв\’язку переговори про рух поїздів або передавальних составів можуть здійснюватися й іншими видами зв\’язку, що є в розпорядженні чергового по станції (начальника зміни, диспетчера).
 
     11. Не дозволяється робити запит про відправлення поїзда, передавального состава в той час, коли перегін ще зайнятий іншим поїздом або передавальним составом.
 
     12. Порядок організації руху поїздів під час перерви в дії усіх установлених засобів сигналізації і зв\’язку встановлюється Міністерством транспорту та зв\’язку України.

Без категорії

admin

Architect PhD Kyiv in Ukraine

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code