Порядок відправлення поїздів і передавальних составів

Порядок відправлення поїздів і передавальних составів
 
     1. Порядок дій чергових по станціях (начальників змін, диспетчерів) щодо виконання операцій, пов\’язаних з відправленням поїзда або передавального состава, встановлюється керівником підприємства.
 
     2. Не дозволяється відправлення поїзда або передавального состава на перегін без дозволу чергового по станції (начальника зміни, диспетчера). Дозволом поїзду або передавальному составу зайняти перегін є дозвільне показання вихідного сигналу, жезл або письмовий дозвіл установленої форми, дозвіл чергового по станції (начальника зміни, диспетчера), переданий по радіозв\’язку.
 
     3. Вихідний сигнал повинен відкриватися черговим по станції (начальником зміни, диспетчером) особисто або, у кожному окремому випадку, за його розпорядженням черговим стрілочного поста, оператором поста централізації.
 
     4. Вихідний сигнал повинен закриватися автоматично після проходження його першою колісною парою, а на станціях, що не мають електричних рейкових кіл, – черговим по станції (начальником зміни, диспетчером), оператором поста централізації або черговим стрілочного поста після проходження сигналу всім передавальним составом або поїздом, що відправляється.
 
     5. Порядок відправлення поїздів і передавальних составів зі станції встановлюється Міністерством транспорту та зв\’язку України.
 
     6. Дозвіл на зайняття перегону там, де немає вихідних сигналів, а також у разі відправлення поїзда або передавального состава при заборонному показанні вихідного світлофора надається машиністу ведучого локомотива черговим по станції (начальником зміни, диспетчером) особисто або через одного із працівників локомотивної бригади цього передавального состава або поїзда, чергового по парку, оператора, чергового стрілочного поста, сигналіста або складача. Машиніст зобов\’язаний переконатися в правильності отриманого дозволу на зайняття перегону.
 
     7. Порядок отримання машиністами локомотивів дозволів на зайняття перегону й подачі сигналу про відправлення поїзда встановлюється керівником підприємства і вказується в Інструкції з організації руху або ТРА станції.
 
     8. У разі відправлення поїзда або передавального состава при заборонному вихідному сигналі, а також за відсутності вихідного сигналу машиністу ведучого локомотива не дозволяється за наявності дозволу на зайняття перегону приводити в рух поїзд або передавальний состав без вказівки чергового по станції (начальника зміни, диспетчера), переданої по радіозв\’язку, або сигналу відправлення, поданого черговим по станції (начальником зміни, диспетчером) чи за його вказівкою черговим стрілочного поста, сигналістом, черговим по парку, оператором або складачем поїздів.
 
     9. Порядок подачі сигналу відправлення визначається керівником підприємства і вказується в Інструкції з організації руху або ТРА станції.
 
     10. Перед приведенням поїзда або передавального состава в рух машиніст локомотива та його помічник повинні перевірити, чи не подаються із поїзда або передавального состава чи працівниками станції сигнали зупинки. У випадку зупинки поїзда або передавального состава на перегоні машиніст локомотива (помічник машиніста) повинен оглянути поїзд або передавальний состав та з\’ясувати, чи в повному він складі.
 
     11. Порядок приведення поїзда або передавального состава в рух на перегоні у випадках зупинки, що не передбачена за умовами роботи, встановлюється керівником підприємства.
 
     12. Можливість одночасного відправлення та приймання поїздів і передавальних составів установлюється керівником підприємства з урахуванням профілю підходу, колійного розвитку, умов роботи й указується в Інструкції з організації руху або ТРА станції.
 
     13. Про відправлення поїзда або передавального состава в повному складі черговий по станції (начальник зміни, диспетчер) переконується особисто, з доповіді чергового стрілочного поста або за показаннями контрольних приладів апарата управління (якщо вони в наявності).
 
     14. У разі виявлення в поїзді або передавальному составі несправності, що загрожує безпеці руху, працівник, який проводжає поїзд або передавальний состав, зобов\’язаний вжити заходів щодо його зупинки.
 
     15. Відповідальність за правильність формування, приймання та відправлення поїздів і передавальних составів несуть працівники підприємства або структурного підрозділу відповідно до своїх обов\’язків.

Без категорії

admin

Architect PhD Kyiv in Ukraine

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code