Порядок формування поїздів та передавальних составів

Порядок формування поїздів та передавальних составів
 
     1. Поїзди, що відправляються на колії залізниць України без переробки на станціях примикання, повинні бути сформовані відповідно до ПТЕ залізниць України ( z0050-97 ), графіка руху та плану формування поїздів.
 
     2. Поїзди та передавальні состави, що обертаються в межах виробничих та структурних підрозділів підприємств МПЗТ, формуються відповідно до цих ПТЕ та схем формування, затверджених керівником підприємства.
 
     3. Порядок перевезень у межах виробничих підрозділів встановлюється керівником підприємства.
 
     4. Норми ваги та довжини поїздів, передавальних і маневрових составів установлюються керівником підприємства з урахуванням використання сили тяги локомотива, пропускної здатності, колійного розвитку та технологічних вимог організацій, що обслуговуються.
 
     5. Відправлення поїздів та передавальних составів вагою понад установлену норму допускається з дозволу чергового по станції (начальника зміни, диспетчера) у порядку, встановленому керівником підприємства.
 
     6. Довжина поїзда чи передавального состава не повинна перевищувати корисної довжини приймально-відправних колій на дільниці його обертання. Керівнику підприємства або структурного підрозділу, на балансі яких обліковується колія, надається право встановлювати довжину поїздів чи передавальних составів понад корисну довжину станційних колій та колій виробничих районів з одночасним установленням порядку приймання та пропускання таких довгосоставних поїздів і передавальних составів по цих коліях.
 
     7. Якщо рух довгосоставних поїздів чи передавальних составів (маневрових составів) має постійний характер, то порядок їх приймання й пропускання повинен визначатися в Інструкції з організації руху або ТРА станції.
 
     8. Порядок перевірки та відповідальність за правильне зчеплення вагонів у составі встановлюється керівником підприємства або структурного підрозділу.
 
     9. Не дозволяється ставити в поїзди та передавальні состави:
     несправні вагони, що загрожують безпеці руху й схоронності вантажів, що перевозяться;
     вагони, завантажені понад їх вантажопідйомність;
     платформи та напіввагони, завантажені з порушенням технічних умов навантаження й кріплення вантажів на відкритому рухомому складі;
     вагони, що мають ресори, які просіли і спричиняють перекіс кузова або удари рами і кузова об ходові частини, а також вагони з несправністю покрівлі, що створюють небезпеку відриву її елементів;
     вагони, що мали сходження з рейок або перебували у поїзді чи передавальному составі (составі, що маневрує), який зазнав катастрофи або аварії, аж до огляду їх та виконання необхідного поточного ремонту й визнання придатними для руху;
     вагони, що не мають трафарету про проведення встановлених видів ремонту, за винятком вагонів, що прямують із заводів за особливими документами (як вантаж на своїх осях);
     власні вагони організацій, що не мають права виходу на колії Державної адміністрації залізничного транспорту України;
     фітингові платформи, що завантажені великотоннажними контейнерами, у разі відсутності або перебування в неробочому стані хоча б одного фітингового упора;
     платформи, транспортери та напіввагони з негабаритними вантажами, якщо про прямування таких вагонів не надано особливих вказівок;
     платформи з незакритими бортами, бункерні напіввагони з незакріпленими бункерами, цистерни, хопери, зерно-, цементовози та подібний рухомий склад з відкритими кришками завантажувально-вивантажувальних верхніх і нижніх пристроїв;
     напіввагони з відкритими дверима та люками або люками, закритими на одну клямку запірного механізму;
     порожні криті вагони з відкритими та не замкненими на дверну клямку дверима, з незнятими реквізитами кріплення, вагони для перевезення рідкого бітуму, з не очищеними від бітуму колісними парами по колу кочення.
 
     10. Поїзди та передавальні состави формуються без підбирання автозчепних вагонів за кількістю й масою.
 
     11. Перелік та порядок розміщення вагонів з небезпечними, легкозаймистими, негабаритними вантажами та спеціального рухомого складу, вагонів, зайнятих людьми, у поїздах, що прямують на залізниці без переробки на станції примикання, встановлюються Правилами перевезення вантажів залізничним транспортом України, а в разі перевезення в межах виробничих та структурних підрозділів підприємств МПЗТ – відповідно до заявок організацій, що обслуговуються, з переліком особливих вимог перевезення вантажів, установлених організацією, що обслуговується.

Без категорії

admin

Architect PhD Kyiv in Ukraine

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code