Вимоги до гальмового обладнання та автозчепних пристроїв

Вимоги до гальмового обладнання та автозчепних пристроїв
 
     1. Рухомий склад має бути обладнаний автоматичними гальмами.
 
     2. Автоматичні гальма рухомого складу повинні відповідати вимогам нормативних актів з безпеки руху.
 
     3. Автоматичні гальма рухомого складу повинні забезпечувати гальмове натиснення, що гарантує зупинку поїзда, передавального або маневрового состава за умови екстреного гальмування на відстані, не більшій гальмового шляху, в разі прямування із швидкістю, що не перевищує допустиму для цієї дільниці. Довжина гальмового шляху та допустимі швидкості для кожного підприємства, структурного підрозділу та організацій, що обслуговуються, встановлюються їх керівником залежно від місцевих умов та розрахунків.
 
     4. Автоматичні гальма повинні забезпечувати можливість застосування різних режимів гальмування залежно від завантаження вагонів, рухомого складу та профілю колії.
 
     5. Локомотив і спеціальний самохідний рухомий склад обладнуються ручними гальмами.
 
     6. Ручні гальма рухомого складу повинні забезпечувати розрахункове гальмове натиснення. Необхідна кількість ручних гальмових засобів для утримання поїзда, передавального або маневрового состава та спеціального самохідного рухомого складу на місці визначається керівником підприємства або його структурного підрозділу.
 
     7. Усі частини важільної гальмової передачі, роз\’єднання або злам яких можуть викликати їх вихід з габариту рухомого складу або падіння на колію, повинні мати запобіжні пристрої.
 
     8. Рухомий склад повинен бути обладнаний автозчепом. У разі потреби локомотиви та спеціальний самохідний рухомий склад обладнуються пристроєм дистанційного розчеплення з першим вагоном.
 
     9. Спеціальний рухомий склад та локомотиви, що використовуються для його перевезення, можуть бути обладнані спеціальними однотипними зчіпними пристроями.
 
     10. Різниця у висоті між повздовжніми осями автозчепів, що з\’єднуються в поїзді, передавальному та маневровому составах, допускається не більше:
     у поїзді, передавальному та маневровому составі – 100 мм;
     між локомотивом, спеціальним самохідним рухомим складом і першим навантаженим вагоном поїзда, передавального та маневрового состава – 110 мм.
 
     11. Висота осі автозчепа над рівнем верху головок рейок повинна бути:
     у локомотивів і спеціального самохідного рухомого складу, вантажних порожніх вагонів – не більше 1080 мм;
     у локомотивів і спеціального самохідного рухомого складу, вантажних порожніх вагонів – не менше 980 мм;
     у вантажних навантажених вагонів – не менше 950 мм.
 
     12. Для спеціального самохідного рухомого складу висота осі зчепа над рівнем верху головок рейок визначається залежно від конструкції зчепа.
 
     13. Для рухомого складу, що випускається з ремонту, висота осі автозчепа над рівнем верху головок рейок повинна забезпечувати дотримання вищезазначених норм в експлуатації за найбільших зносів і навантажень.
 
     14. Відповідальним за технічний стан автозчепних пристроїв та правильне зчеплення вагонів є працівник, на якого покладено ці обов\’язки.
 
     15. Відповідальним за технічний стан гальмових пристроїв, а також ходових частин рухомого складу, колійних та інших машин і механізмів на залізничному ходу є керівник виробничого підрозділу, до якого приписаний зазначений рухомий склад, машини і механізми, а для підприємства та його структурного підрозділу – відповідний керівник підприємства або структурного підрозділу.
 
     16. Відповідальним за правильність зчеплення вагонів, а при маневровій роботі – і локомотива з першим вагоном є складач поїздів.
 
     17. За правильність зчеплення локомотива з першим вагоном відповідальним є машиніст локомотива. Відчеплення локомотива від рухомого складу і причеплення до нього (у тому числі роз\’єднання і з\’єднання гальмових рукавів, відкриття та закриття кінцевих кранів) повинно проводитися локомотивною бригадою.
 
     18. У разі управління локомотивом одним машиністом причеплення локомотива до першого вагона і його відчеплення проводяться складачем поїздів.

Без категорії

admin

Architect PhD Kyiv in Ukraine

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code