Конт.:

Олег Прокопенко

Кандидат наук, архитектор в Киеве Tel, Viber +38 063 608 7812


Архитектурное проектирование зданий
0609 09

Транспортна інфраструктура

Олег Прокопенко - кандидат наук, архитектор в Киеве, дизайн-проекты. Веб, медиа, IT и программирование. Получение стройпаспорта, градусловий! Анализ земельных участков под застройку с разработкой архитектурной концепции. Опыт государственной службы в центральном органе гос. исп. власти.

Автор: Oleg | Раздел: --- | Просмотров: 6 048 Транспортна інфраструктура

Улично-Дорожня мережа

7.1 Розміри транспортних потоків, обумовлені функціонуванням ВЗК, BГК, у сукупності з потоками автотранспорту на улично- дорожньої мережі, що прилягає до місця розміщення ВЗК, ВГК, не повинні перевищувати пропускну здатність цієї улично- дорожньої мережі.

7.1.2 Пропускну здатність улично- дорожньої мережі варто визначати розрахунком відповідно до п.9.1.12 МГСН 1.01-99.

7.1.3 У випадку перевищення величини сумарного потоку над пропускною здатністю улично- дорожньої мережі необхідно зменшити загальну площу будинку, змінити функціональний склад об'єктів, або передбачити відповідний розвиток улично- дорожньої мережі.

7.2 Навантаження на улично- дорожню мережу, створювана легковими автомобілями, що належать жителям, що працюють і відвідувачам ВЗ*, ВГК, повинна обчислюватися кількістю автомобілів у годину "пік". Кількість автомобілів, що належать жителям ВЗК, ВГК, варто приймати з розрахунку 450 автомобілів на 1000 жителів. Кількість автомобілів, що обслуговують ВЗК, ВГК і належать працюючої в них, варто розраховувати з урахуванням розташовуваних функцій і розмірів площ під ці функції.
________________
* Текст відповідає оригіналу.

7.3. Виїзди (в'їзди) з ділянки території ВЗК, ВГК варто організовувати відповідно до п.5.2 справжніх норм.

Міський масовий пасажирський транспорт

7.4. При розміщенні ВЗК, ВГК варто розробляти проекти організації транспортного обслуговування й перевезення пасажиропотоків, обумовлених функціонуванням ВЗК, ВГК. При цьому варто передбачати забезпечення масовим пасажирським транспортом у ранкову годину "пік" виїжджають із ВЗК, ВГК і прибувають до них, у кількості не менш:

- 80% - для ВЗК, ВГК, розташовуваних на території міста в межах третього транспортного кільця;

- 70% - для ВЗК, ВГК, розташовуваних на інших територіях міста.

7.5 Довжина пішохідних підходів від зупинних пунктів наземного пасажирського транспорту до ВЗК, ВГК не повинна перевищувати 300 м, при розміщенні у ВЗК, ВГК об'єктів суспільного обслуговування міського значення - 150 м.

Зберігання й паркирование легкових автомобілів

7.6 Місця зберігання автомобілів для жителів, що працюють і відвідувачів об'єктів, що входять до складу ВЗК, ВГК, варто розміщати в межах відведеної ділянки відповідно до таблиці 9.3.1 МГСН 1.01-99.

7.7 Необхідна кількість нажарених для організованого зберігання легкових автомобілів, що належать жителям ВЗК, ВГК, варто визначати з розрахунку 450 нажарених на 1000 жителів. Кількість нажарених для паркування легкових автомобілів на гостьових стоянках варто визначати з розрахунку 40 нажарених на 1000 жителів.

7.8 Необхідна кількість нажарених для паркирования легкових автомобілів працюючих і відвідувачів об'єктів різного функціонального призначення, що входять до складу ВЗК, ВГК, варто визначати відповідно до МГСН 1.01-99.

7.9 В'їзди, виїзди й проїзди до гаражів- стоянкам і автостоянкам варто організовувати відповідно до вимог САНПИН 2.2.1/2.1.1200-03 і розділом 9 МГСН 1.01-99.

Пішохідний рух

7.10 На ділянці території ВЗК, ВГК і прилягаючих територіях варто передбачати мережу пішохідних комунікацій (тротуарів, пішохідних доріг і доріжок), що зв'язують по найкоротших напрямках входи- виходи будинків із зупинками масового пасажирського транспорту, місцями зберігання й паркуваннями автомобілів, об'єктами обслуговування, територіями відпочинку, дитячими майданчиками.

7.11 Варто забезпечувати безпека й комфорт пішохідних пересувань по території ділянки території ВЗК, ВГК, передбачаючи функціональний поділ зон руху транспорту й пішоходів.

 



Комментарии по данной теме: Транспортна інфраструктура

 

Порядок видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки затверджений наказом Мінрегіону України від 05.07.2011 № 103 та діє в редакції наказу Мінрегіону України від 25.02.2013 № 66. Будівельний паспорт забудови земельної ділянки визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного) з площею до 300 кв.м., господарських будівель, споруд, гаражів, елементів інженерного захисту, благоустрою та озеленення на земельній ділянці. Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів затверджено наказом Мінрегіону України від 16.05.2011 № 45. Порядок надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст затверджено наказом Мінрегіону України від 07.07.2011 № 109. Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 466. Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 461. Прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, громадянських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення 1 та 2 категорії складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт, і проведення технічного обстеження їх будівельних конструкцій та інженерних мереж відбувається відповідно до наказу Мінрегіону України від 19.03.2013 № 95, зареєстрованого в Мін'юсті України 15 квітня 2013 року за № 612/23144.

Олег Викторович - кандидат наук, сертифицированный архитектор. Районы Киева: Голосеевский, Святошинский, Соломенский, Оболонский, Подольский, Печерский, Шевченковский, Дарницкий, Днепровский, Деснянский. Районы Киевской области: Барышевский, Белоцерковский, Богуславский, Бориспольский, Бородянский, Броварский, Васильковский, Володарский, Вышгородский, Згуровский, Иванковский, Кагарлыкский, Киево-Святошинский, Макаровский, Мироновский, Обуховский, Переяслав-Хмельницкий, Полесский, Ракитнянский, Сквирский, Ставищенский, Таращанский, Тетиевский, Фастовский, Яготинский.